Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] ABS NA DRUGIM BIEGU


franek84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy potrzebuję pomocy, mianowicie problem tkwi w tym że nie działa mi ABS tzn wygląda to tak- odpalam,jade na pierwszym biegu i ok działa tylko nawet bardzo delikatne wciśnięcie pedału hamulca i już mi kopie w pedał, natomiast kiedy redukuję do drugiego biegu zapala mi się wykrzyknik i kontrolka abs-u no i koniec absu od tej pory brak do kolejnego uruchomienia auta i znów ta sama historia, klocki nowe kpl. czy mogą to być tarcze? jak to sprawdzić żeby się w koszty nnie pakować, może ktoś miał podobny przypadek???

śniegiem sypnęło więc byłbym wdzięczny za szybką odpowiedź ;(

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy potrzebuję pomocy, mianowicie problem tkwi w tym że nie działa mi ABS tzn wygląda to tak- odpalam,jade na pierwszym biegu i ok działa tylko nawet bardzo delikatne wciśnięcie pedału hamulca i już mi kopie w pedał, natomiast kiedy redukuję do drugiego biegu zapala mi się wykrzyknik i kontrolka abs-u no i koniec absu od tej pory brak do kolejnego uruchomienia auta i znów ta sama historia, klocki nowe kpl. czy mogą to być tarcze? jak to sprawdzić żeby się w koszty nnie pakować, może ktoś miał podobny przypadek???

śniegiem sypnęło więc byłbym wdzięczny za szybką odpowiedź ;(

pozdrawiam

jaki błąd na vagu jest?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może problem nie leży w tym, że wrzuciasz drugi bieg, tylko w tym że przy większej prędkości pojawia się duża różnica w pomiarzre prędkości na poszczególnych kołach - może masz różne rozmiary kół/opon z przodu i z tyłu i wtedy komputer wykrywa to jako poślizg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Kolego myślałem właśnie nad taką przyczyną ale na letnich op. miałem taki problem i na zmówkach jest to samo a czujnk faktycznie na jedynce też się załancza przy większej prędkośći ok 20km/h sprawdziłem dziś. Na początku jak się zaczęło tak dziać to różnie było czasem po 10kilometrach sie włanczało a czasem po 5kilometrach przejechanych i ne wiem gdzie szukać przyczyny, dziś zauważyłem że tarcze mam troche chude mają spore ranty wyżeźbione czy to może być to ?i czy tak jest że odłancza komputer abs jeżeli są tarcze czy klocki cieńkie??

pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat zamykam, Vag-lewy tył czujnik. wyciągnąłem i okazało się że czujnik wyglądał jak by ktoś celowo gumę do żucia przykleił-nie wiem co to było ale ok 7mm gumy czy jakiejś smoły. wyczyćiłem i skończył się problem :gwizdanie:

dziękuję za rady i pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...