moren Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Miałem dziś na mieście nieprzyjemną sytuacje, przy w miarę dynamicznym zawracaniu nagle jakby wyskoczył bieg ale obroty i prędkość na zegarach nadal były... Jednym zdaniem efekt był taki jak bym nagle wcisną sprzęgło i wyrzucił bieg ale gaz nadal trzymal w tej samej pozycji. Kiedyś miałem podobny objaw po małej kolizji kiedy to na skeconych kołach udeżyłem w krawężnik. Obydwa przeguby zewnętrzne z przodu się rozpieły z czego jeden pękł (został wymeniony na nowy) a drugi że był cały został poskłaany do kupy, ale po pewnym czasie słychać było przy ruszaniu takie jakby kliknięcie, jak by miał jakiś jedak luz. Pytanie brzmi czy jeśli przegób nie strzela na skręconych kołach to czy ma prawo się sam wypiąć? Co jest tego powodem?
krzysztof61 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 w/g mnie tak , jak tak mialem w golfie . przegub byl sprawny a le sie czasami rozpinal . okazalo sie ze podluznica byla zle wspawana / auto powypadku / i byla za duza odleglosc pomiedzy skrzynia biegow a piasta . pomoglo dorobienie tulei pomiedzy przegubem wew a skrzynia . w skrocie po prostu wydluzylem poloske , juz nigdy sie pozniej nie rozpinal
Łaszczu Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Miałem to samo. U mnie powodem była stare zabezpieczenie w przegubie. Ktoś kiedyś montował nowy przegub a zostawił stare zabezpieczenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się