Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Zapalanie- problem


Rajtek

Rekomendowane odpowiedzi

Też tak mam, że gdy jest kilka stopni na plusie bądź minusie i auto próbuję odpalić po niespełna 10 godzinach to chwilkę się zastanowi, natomiast za drugim razem już od razu :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co możesz spróbować tylko musiałbyś mieć dojscie do rozrusznika. podac jemu bezposrednio na automat proad i zobaczyc czy będzie sie zastanawiał jak nie to na 90% stacyjka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinna pomóc wymiana elektromagnesu, prawdopodobnie jest zabrudzony i stawia pewien opór i jego praca jest zwolniona, zamiast szybko wskoczyć przesuwa się powoli

to dlaczego jak temperatura zewnętrzna jest powyżej 5 stopni rozrusznik kreci natychmiast po przekręceniu kluczyka, no i jeszcze jedna uwaga po tym jak już auto odpali i je natychmiast zgaszę i ponownie uruchamiam już tego problemu nie ma :) dziwna sprawa

Sprawa wygląda identycznie jak u mnie, swój problem opisywałem wcześniej w tym wątku.

Już wyjaśniam dlaczego jak jest cieplo to odpala lub gdy już zakręci to później nie ma problemu:

Ponieważ na tłoku w elektromagnesie jest osad (smar lub inne mazidło, może trochę wody) i przy niskiej temperaturze ma problem z wysunięciem a tym samym z rozruchem, jak już odpali i się ruszy to działa do następnego postoju, trochę zgęstnieje mazido i znów jest problem.

Ja nie wymieniałem a rozebrałem i wyczyściłem tłok benzyną ekstrakcyjną i papierem, budowa jest bardzo prosta i karzy sobie poradzi (koszt nowego ok 60zl)

Po złożeniu problem od miesiąca nie występuje, auto pali jak powinno, nie zastanawia się po przekręceniu kluczyka odrazu odpala.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinna pomóc wymiana elektromagnesu, prawdopodobnie jest zabrudzony i stawia pewien opór i jego praca jest zwolniona, zamiast szybko wskoczyć przesuwa się powoli

to dlaczego jak temperatura zewnętrzna jest powyżej 5 stopni rozrusznik kreci natychmiast po przekręceniu kluczyka, no i jeszcze jedna uwaga po tym jak już auto odpali i je natychmiast zgaszę i ponownie uruchamiam już tego problemu nie ma :) dziwna sprawa

Sprawa wygląda identycznie jak u mnie, swój problem opisywałem wcześniej w tym wątku.

Już wyjaśniam dlaczego jak jest cieplo to odpala lub gdy już zakręci to później nie ma problemu:

Ponieważ na tłoku w elektromagnesie jest osad (smar lub inne mazidło, może trochę wody) i przy niskiej temperaturze ma problem z wysunięciem a tym samym z rozruchem, jak już odpali i się ruszy to działa do następnego postoju, trochę zgęstnieje mazido i znów jest problem.

Ja nie wymieniałem a rozebrałem i wyczyściłem tłok benzyną ekstrakcyjną i papierem, budowa jest bardzo prosta i karzy sobie poradzi (koszt nowego ok 60zl)

Po złożeniu problem od miesiąca nie występuje, auto pali jak powinno, nie zastanawia się po przekręceniu kluczyka odrazu odpala.

Pozdrawiam

:good:

Spróbuję u siebie przeczyścić i napiszę czy pomogło bo też ostatnio tak miałem, że musiałem przytrzymać przekręcony kluczyk z 2 sekundy żeby odpalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...