francesco85 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 1237 Zawór odcinający paliwo -N109 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1268 Nastawnik objętości-N146 poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY 1268 Nastawnik objętości-N146 poza specyfikacją - wartość dolna - BŁĄD SPORADYCZNY 765 Czujnik położenia zaworu suwakoworegulacyjnego-G149 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 539 Czujnik temperatury paliwa -G81 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 1269 Wtrysk - zawór startowy-N108 przerwa lub zwarcie do masy 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
vauxhall95 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Po skasowaniu te bledy powracaja??
Tomaszek28 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 wygląda na to ze nie masz połączenia z pompa wtryskową??czy robiłeś coś przy aucie?
vauxhall95 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 wygląda na to ze nie masz połączenia z pompa wtryskową??czy robiłeś coś przy aucie? Tak,ale blad 519 oznacza ze cos z turbina.Zdejmij obudowe i zobacz czy masz kostki podpiete do pompki wtryskowej
francesco85 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 pompa byla uszczelniana bo mi ropa ciekla, a turbina traci moc przy 3000 obrotow, wydaje mi sie ze jest zle ustawiony kat wtrysku a turbine w styczniu daje do czyszczenia
vauxhall95 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 To wrzuc blok 000bs na rozgrzanym.Bedzie wiadomo czy jest dobrze ustawiony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się