Skocz do zawartości

Tomaszek28

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomaszek28

Informacje

  • Imię
    Tomaszek 28
  • Miasto
    Opolskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tomaszek28

0

Reputacja

  1. Cześć Kolego Sprawdź działanie zaworu odpowietrzającego zbiornik paliwa numer fabryczny 058133517,poszukaj czy nie masz nieszczelności na tych przewodach. Podłącz się pod vaga i sprawdź błędy.Ściągnij nadkole plastikowe po prawej stronie i zobacz czy jest cały zbiornik węglowy.
  2. Cześć Sprawdź w blokach pomiarowych działanie sondy pierwszej. Bo z tego z piszesz to na nią wskazuje.
  3. Cześć Zgadzam się z przed mówcą. Wymień wężyki podciśnieniowe,rozruszaj gruszkę podciśnieniową sprawdź czy nie przerdzewiała.
  4. Witam Bez numeru vin nic tu nie ustalisz. A po drugie to po co się męczysz podejdź do sklepu motoryzacyjnego i na podstawie numeru vin powiedzą jaki masz rozmiar. Chyba że nie posiadają takiego programu bo jak to każdy prywaciarz oszczędza i powie ściągnij Pan stare i przywieść.To takich omijam szerokim łukiem. Już szybciej zadzwonił bym do serwisu i podchwytliwie zapytał. Chyba że chce Ci się ściągnąć koło to zmierzysz osobiście. Pozdrawiam
  5. Tomaszek28

    świece zapłonowe

    Cześć Kolego Świece zapłonowe wymienia się co 60 000km,oznaczenie świecy NGK PFR 6Q Wyjątek jaki jest w wymianie świec to tylko dla modelów RS4 co 30 000km,dla modelów z kodami silnika ASJ I AZR Jeżeli silnik ładnie pracuje nie rzuca nim itp.to można przeciągnąć ten okres wymiany.Ja osobiście na NGK zrobiłem 86tyś i wymieniłem bo wyjeżdzałem na wakacje a kto wie ile by jeszcze wytrzymały. Pozdrawiam
  6. Witam Zobacz kolego czy nie masz wody na fajkach od świec zapłonowych wydmuchaj wodę z cewki od góry i powypinaj przewody popryskaj kontakt-spray.
  7. Tomaszek28

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam Panowie co byście tam nie zalali to i tak olej będzie brać silnik.Czy nalejesz 5w30 czy 10w40 czy inny lepszy czy gorszy to i tak nie zmniejszysz tego spalania oleju. Wady konstrukcyjne silnika są do 2011 roku a co dalej nie mam pojęcia twierdzą że usunięte. Jest firma w Warszawie co takie nieszczęścia usuwa,przez przetaczanie tłoków i wymianę pierścieni na właściwe. Jak chcecie to ktoś chce to mogę poszukać namiary na tą firmę. Pozdrawiam.
  8. Cz Cześć Co do twojego logowania to straszna huśtawka w prędkości obrotowej ,pedał gazu ma być do końca i przeciągać na 3-4 biegu prawie do od cięcia.A tak jak ty zrobiłeś to nie jest prawidłowe logowanie. druga sprawa co byś sprawdził: -działanie sondy lambda również w blokach pomiarowych jak ona pracuje, -działanie wtryskiwaczy zmierz miernikiem ich rezystencje,na zimnym silniku i na rozgrzanym, -czujnik temperatury też do sprawdzenia zobacz jaką masz temp.w silniku a jaka w zestawie wskazników, -sprawdź dolot czy nie masz nieszczelnośći ,filtr powietrza oraz czy był wymieniany filtr paliwa, To tyle co mogę podpowiedzieć .
  9. Witam Zgadzam się z kolegami ja miałem też taki przypadek i niestety wałek i jedna szklanka była uwalona a auto miało przejechane 236tyś.km więc sprawdzć tak jak radzą koledzy im szybciej tym lepiej bo póżniej pożesz mieć głowicę do wymiany.
  10. W silniku 2.0 tdi oznaczenie BPW
  11. Cześć Ja osobiście zastosowałem blaszkę z otworem fi 10 i zdaje egzamin nic nie szarpie i brak błędów w kompie.Przebieg przy tym przysłonieniu 23tyś.km i jest -ok Pozdrawiam.
  12. Cześć Kolego Problem że nie włancza Ci się kompresor klimatyzacji leży po stronie panela klimatyzacji.8LO wchodziło w nowsze roczniki auta. Sprawdź w serwisie po numerze vin jaki powinień być prawidłowy.Napewno z początkiem numeru 8D0 Pozdawiam
  13. Witam Kolego wystarczy poszukać,a po drugie to nie ma tam żadnych tajników.Za nim ściągniesz pasek rozrządu ustaw go na znaki które masz na górnym kole wałka rozrządu z obudową plastiokową ,a wałem gdzie też masz znaki na kole i obudowie.zablokuj górne koło w otworze imbusem popuść pasek i po teamcie.
  14. Witam Tak jak w temacie nie działa ogrzewanie w aucie po włączeniu dmuchawy silnika nawiewu nie włancza się wentylator oraz nie załancza kompresora klimatyzacji. Chcąc zrobić testy silniczków wykonawczych nie ma takiej możliwości bo sterownik ich nie widzi. Po zrobieniu skanu testerem wyskakują błędy: Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu: 8D0 820 043 D Komponent: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D63 Kodowanie: 00040 Kod serwisu: WSC 23957 VCID: 21427797AB41FA3651-2578 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00603 - Silnik wykonawczy klapy przestrzeni nóg / odmrażania (V85) 41-10 - Zablokowany lub bez napięcia - Sporadyczny 01272 - Silnik nastawczy klapy centralnej (V70) 41-10 - Zablokowany lub bez napięcia - Sporadyczny 01273 - Dmuchawa świeżego powietrza (V2) 17-10 - Różnica regulacji - Sporadyczny Zastanawia mnie dlaczego wyskakuje w plikach przekierowanie nieudane?? Chyba jest walnięty panel klimatyzacji .Jeszcze auta nie rozbieram żeby sprawdzić silnik dmuchawy oraz opornik wstępny,jak klapy nastawcze.Czy jest to dobre kodowanie???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...