Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFM] Bardzo prosze o analize bledow...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71

zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

1237 Zawór odcinający paliwo -N109

przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

1268 Nastawnik objętości-N146

poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY

1268 Nastawnik objętości-N146

poza specyfikacją - wartość dolna - BŁĄD SPORADYCZNY

765 Czujnik położenia zaworu suwakoworegulacyjnego-G149

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

539 Czujnik temperatury paliwa -G81

przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

1269 Wtrysk - zawór startowy-N108

przerwa lub zwarcie do masy

550 Regulacja początku wtrysku

różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

Opublikowano

Po skasowaniu te bledy powracaja??

Opublikowano

wygląda na to ze nie masz połączenia z pompa wtryskową??czy robiłeś coś przy aucie?

Opublikowano

wygląda na to ze nie masz połączenia z pompa wtryskową??czy robiłeś coś przy aucie?

Tak,ale blad 519 oznacza ze cos z turbina.Zdejmij obudowe i zobacz czy masz kostki podpiete do pompki wtryskowej

Opublikowano

pompa byla uszczelniana bo mi ropa ciekla, a turbina traci moc przy 3000 obrotow,

wydaje mi sie ze jest zle ustawiony kat wtrysku

a turbine w styczniu daje do czyszczenia

Opublikowano

To wrzuc blok 000bs na rozgrzanym.Bedzie wiadomo czy jest dobrze ustawiony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...