SoMeS Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Witam Powoli kończę mój projekt i zostało ostatnie... Turbina. Padło na BLB - bo taką mogę mieć pewną i za rozsądne pieniądze Pytanko teraz; co potrzeba żeby w silniku AFN na gotowo zainstalować taką suszarkę? Kolektor wydechowy? Redukcja?
Piotrek98igo Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 z tego co sie orientuje to turbiny z blb to glownie produkcja made in Romania :gwizdanie: ogolnie potrzebujesz tylko redukcje/przejsciowke i uszczelki nic wiecej.
SoMeS Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2010 z tego co sie orientuje to turbiny z blb to glownie produkcja made in Romania :gwizdanie: czy coś w tym złego? na ori kolektorze wydechowym z AFN'a siądzie to bez problemu? i które uszczelki?
Piotrek98igo Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 chodza sluchy ze to papierowe turbiny tak siadze bez problemu uszczelki miedzy wydechem i turbina miedzy turbina a kolektorem wydechowym
SoMeS Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2010 chodza sluchy ze to papierowe turbiny tak siadze bez problemu uszczelki miedzy wydechem i turbina miedzy turbina a kolektorem wydechowym znajomy ma ją teraz na aucie w b7 blb 2005r. skręconym na 170ps i chodzi mu to ładnie czyli śmiało można brać... jaka cena powinna być za taką suszarkę? uszczelki to już groszowe sprawy...
bish - kopt Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 fabrycznie zakładane turbiny w B7 to też Romania?? czy tylko te z allegro? ...Somes, bierz od tego "pana" - przynajmniej masz pewniaka a i promocje napewno otrzymasz
Adrian A4 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 :hi:Somes zastanów się dlaczego ten Pan chce ja sprzedać bo co bo już nie daje rady?czy jak? Co do instalacji to potrzebujesz tak przejście/redukcje około 100-150zł zależnie gdzie kupujesz uszczelkę miedzy turbo a wydech. klucze i chęci do wymiany jeżeli chcesz to robić samemu. Przy okazji sprawdź stan przewodów podciśnieniowych jak będzie potrzeba to porostu wymień koszta minimalne.(jeżeli to będzie używka to warto sprawdzić w jakim stanie są kierownice aby nie wyciągać turbiny za jakiś czas znowu na czyszczenie )
Guregoru Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 No Somes a ten "znajomy" na pewno nie chce cię wy*uchać i sprzedać ci wadliwej Napisz przecie że to od kogoś z forum kto jeździ do nas na spoty :hi:Somes zastanów się dlaczego ten Pan chce ja sprzedać bo co bo już nie daje rady?czy jak? Tak pewnie już padła dawno :polew: Kolega ją sprzedaję bo chce do siebie mocniejszą wziąć
bish - kopt Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 no nie wiem, może ten "Pan" chce cie wydymać Somes :polew: OT w dziale technicznym
Adrian A4 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 niech kupi normalna spreżarke po regeneracji z gwarancja i będzie zadowolony a tamten temat sobie odpuść bo to naprawdę nie wygląda ciekawie!!!
Guregoru Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 niech kupi normalna spreżarke po regeneracji z gwarancja i będzie zadowolony a tamten temat sobie odpuść bo to naprawdę nie wygląda ciekawie!!! :polew: :polew: Czytaj co się pisze a nie "nabijaj" sobie posty w technicznych
bish - kopt Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 bardzo nieciekawie to wygląda, bardzo :evil: :polew:
Adrian A4 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 niech kupi normalna spreżarke po regeneracji z gwarancja i będzie zadowolony a tamten temat sobie odpuść bo to naprawdę nie wygląda ciekawie!!! :polew: :polew: Czytaj co się pisze a nie "nabijaj" sobie posty w technicznych nie zależy mi na postach w technicznym tylko na tym aby kolega Somes nie dal się nabić w butelkę!
SoMeS Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 kolego Adrian suszara jest od znajomego któremu będę przerabiał BLB na +200PS wiem jak to chodzi bo mam okazje jeździć tym autem ale dzięki za troskę
Guregoru Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 niech kupi normalna spreżarke po regeneracji z gwarancja i będzie zadowolony a tamten temat sobie odpuść bo to naprawdę nie wygląda ciekawie!!! :polew: :polew: Czytaj co się pisze a nie "nabijaj" sobie posty w technicznych nie zależy mi na postach w technicznym tylko na tym aby kolega Somes nie dal się nabić w butelkę! Ty tak masz czy tylko udajesz To jest ktoś kto jeździ do nas na spoty od dawna i prawie na każdy i mieszka w tym samym mieście (blok obok) to raczej go nie zrobi w ch*ja a chce wymienić u siebie na BRD to raczej tej z BLB nie powiesi sobie nad łóżkiem Czytaj ze zrozumieniem a nie przejeżdżaj tylko wzrokiem po literkach
SoMeS Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 Ty tak masz czy tylko udajesz To jest ktoś kto jeździ do nas na spoty od dawna i prawie na każdy i mieszka w tym samym mieście (blok obok) to raczej go nie zrobi w ch*ja a chce wymienić u siebie na BRD to raczej tej z BLB nie powiesi sobie nad łóżkiem Czytaj ze zrozumieniem a nie przejeżdżaj tylko wzrokiem po literkach Guru chcesz być kolejnym kolorowym od nas z kropkiem Wyluzuj
Guregoru Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Aj bo mnie drażni jak czytają piąte przez dziesiąte i wydaje im się że wszystko wiedzą koniec OT
bish - kopt Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 :polew: ...a tak poważnie to dobry kierunek Somes, najważniejsze żeby mieć suszare z pewnego zródła, ja jakbym miał zmieniać to też wolałbym wiedzieć gdzie i jak to jezdziło
Guregoru Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Somes a rozmawiałeś już z Dimanem czy tak tylko kminisz coś pod nosem
SoMeS Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 Somes a rozmawiałeś już z Dimanem czy tak tylko kminisz coś pod nosem jeżeli Diman się zdecyduje to jedziemy po suszarke i będę mu robił FMIC + zmiana turbo i wtedy wezmę w rozliczeniu turbo i mu dopłacę
Rekomendowane odpowiedzi