miszel78 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam, Musiałem dorobić kluczyk do mojego Audi A4/B6 2003 roku. Kupiłem nowy, nigdy nie kodowany kluczyk. W pewnym zakładzie bez problemu zakodowali mi immobilizer ale był problem z centralnym. Próbowali na kilka sposobów i nie udało się. Zarówno łącząc się z komputerem jak i włączając zapłon działającym kluczykiem później zamknięcie drzwi nowym kluczykiem (przez zamek) i nic... Czy ma z Was jakiś pomysł co może być przyczyną? Kupiłem kluczyk posiadający taką samą częstotliwość co oryginalny - 433,92MHz. Bateria jest sprawna. Niby da się z tym żyć, bo mogę auto otworzyć zamkiem, ale skoro kluczyk ma 3 przyciski to fajni byłoby jakby one działały Jedna różnica jaką zauważyłem to po rozebraniu nowego kluczyka widnieje napis A3. Czy to może być powód dla którego nie chce się zakodować centralny zamek?
Wihajster Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 częstotliwość nie wystarcza...musi byc jeszcze ten sam nr
miszel78 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 No to prawdopodobnie to jest przyczyną. Mój oryginalny kluczyk ma symbol 8Z0 837 231 D/2024A4 a ten który kupiłem to 4DO 837 231 N. Czy da się jakoś "przerobić" nowy tak aby działał, czy też gra jest nie warta świeczki i jedynie zakup kolejnego kluczyka jest rozwiązaniem?
Wihajster Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 jedynie zakup kolejnego kluczyka jest rozwiązaniem? Kup sam pilot bez klucza
miszel78 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 "sam pilot" czyli co? Coś do czego przełożę grot? Czy oddzielne urządzenie? Mam szukać po numerze: 8Z0 837 231 D/2024A4? Czy kupując sam pilot, będe musiał znów kodować immo? A gdzie w pilocie znajduje się ten transponder odpowiedzialny za immobilizer?
Wihajster Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 jak rozsuniesz klucz na 2 części to część z grotem i immo zostawisz a druga dokupisz
DDESPERADOO Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 A mnie przez metodę włączając zapłon działającym kluczykiem później zamknięcie drzwi nowym kluczykiem (przez zamek) gościu rozkodował wszystko. Pózniej się dowiedziałem, że ta metodą mozna zakodować b5 . B6 tylko vagiem. [br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 13:42_________________________________________________Aha poza tym wydaje mi się że ciezko bedzie ci dokupić tylko jedną część kluczyka typu scyzoryk. Ja za cały oryginał dałem 350 zł szukając troche czasu na allegro by wszystko sie zgadzało z oznaczeniami oryginalnego kluczyka. Aż w końcu trafiłem na klucz gdzie zgadzała się częstotliwość i numer, więc ASO bez problemu zakodowało mi na nowo cały komplet.
miszel78 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 No właśnie widzę, że na allegro nie ma pilota z takim numerem jak mój. Sądziłem, że taka sama częstotliwość wystarczy. Dałem za kluczyk 300 zł, a za kodowanie i wycięcie grotu 230zł. Nie chcę ponownie ponosić takie koszty kupując nowy kluczyk. Jeśli nie znajdę samego pilota w rozsądnej cenie to chyba dam sobie spokój. Najważniejsze że immobilizer udało się zakodować i bez problemu mogę odpalić auto nowym kluczem. Otwierać najwyżej będę zamkiem.
Caporeira Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Witam, wymieniałem dziś akumulator i samochód przestał reagować na pilota. Czy trzeba coś kodować VAGiem ?
wrclaguna Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-dopasowanie-pilotow-centralnego-zamka-alarmu-60091/index12.html#post705268
Rekomendowane odpowiedzi