Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wysokie obroty po odpaleniu.. Prośba o diagnozę


konrad0703

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem tu nowicjuszem i mam następujący problem... Zauważyłem dzisiaj że na rozgrzanym silniku zaraz po podgrzaniu świec i rozruchu silnika obroty wskakują na 2000 tys i po chwili się stabilizują.Czy jest to spowodowane dostaniem się śniegu pod osłonę wygłuszająca silnik.Dzisiaj po wyjechaniu z podwórka śnieg dostał mi się pod część tylną osłony,która chyba odpadnie... ;(

Proszę o pomoc w sprawie obrotów.

Dziękuje

[mod]na przyszlosc nie naduzywaj CAPSLOCKA :wink4:[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak z mocą? nie łapie Ci czasem trybu awaryjnego po pogonieniu go?

dam sobie rękę uciąć że to zaworek regulujący dopływ paliwa :wink4:

no chyba że nie odpalałeś auta długi czas i się tak zastał na zimnie... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dopiero stało mi się dzisiaj.Autko jest palone codziennie,także nie ma prawa się zastać.Moc nie budzi zastrzeżeń.Możliwe że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej???

całkiem możliwe, kumpel miał to samo w toledo, przy odpalaniu od razu wchodził mu na 2k obrotów, po sekundzie wracał do normy

podłącz vaga :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dopiero stało mi się dzisiaj.Autko jest palone codziennie,także nie ma prawa się zastać.Moc nie budzi zastrzeżeń.Możliwe że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej???

a skąd wiesz czy nie budzi zastrzeżeń?

przecież przy tej pogodzie tego nie sprawdzisz :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie racja... Trzeba czekać na odwilż żeby sprawdzić moc :mysli:

dokładnie... przeciągnij go zagrzanego do wysokich obrotów na biegu i zobaczysz czy w normie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do Vaga... Warto jest kupić kabel i piracki program na allegro i przeprowadzać diagnozę u siebie w garażu??? :naughty: