Ronny 0 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Witam, mam problem ostatniego czasu moje auto zaczelo sie dosc dziwnie zachowywać. Sprawa wyglada nastepująco : podczas zamykania lub otwierania samochodu pilotem przy mrugnieciu kierunkowskazami, cala lewa strona mi sie zawiesza i swieci. Nie mam pojecia skad nagle to sie wzielo, zeby wylaczyc kierunek musze kilka razy zamknac i otworzyc samochod. Czy ma ktos pomysl co jest tego przyczyna? Przekazniki? i ew, +/- ile taka naprawa moze kosztować Dzieki za odp Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manqm 0 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 sprawdź przycisk od awaryjnych, być może tu jest przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 sprawdź przycisk od awaryjnych, być może tu jest przyczyna Lepiej niech nie sprawdza samego przycisku tylko stycznik który jest do niego "podmontowany" bo to on steruje migaczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 heh mogę CIe pociesyć i powiedzieć ze mam to samo tylko stona prawa. juz powoli doszedłem co jest, a problem tkwi w sterowniku centralki zamka który się znajduje po stronie kierowcy nad nogami, żeby do niego się dostać trzeba zdemontować ten plastik nad nogami. w tym sterowniku zacina się taki maly przekażnik. posłuchaj zamykając i otwierajac to się przekonasz. trzeba wymienić go chyba na nowy, ja będę to nie długo robić ster. c. zamka +pilot scyzoryk z dorobieniem grota cos koło120-130zł. a i jeszcze jedno używaj szukajki trochę bo taki temat już zakładałem i na pewno jest tam opisane jaśniej :bicz3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 problem tkwi w sterowniku centralki zamka który się znajduje po stronie kierowcy nad nogami, żeby do niego się dostać trzeba zdemontować ten plastik nad nogami. w nogach kierowcy,jest w B6,a tu jest mowa o B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 w nogach kierowcy,jest w B6,a tu jest mowa o B5 jest nad nogami... jeżeli napisałem ze spr więc tam jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 w nogach kierowcy,jest w B6,a tu jest mowa o B5 jest nad nogami... jeżeli napisałem ze spr więc tam jest oryginalny sterownik centralnego zamka w B5 wystepuje razem z pompką c.zamka i na pewno w B5 takowa nie jest ani w nogach,ani nad nogami kierowcy,nie wiem,jaki przekaznik sprawdzałeś,ale na pewno nie był to sterownik c.zamka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tig16 0 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 mam bardzo podobny problem ale nie z c.zamkiem nie migaja mi kierunki ;/ tylko sie pala caly czas wycigal ktos ten wlacznik od awaryjnych??? szarpac go na sile czy ma jakies zatrzaski??? a jeszcze jedno ten przerywnik jest odrazu w tym guziku czy sa one oddzielnie / jak kupie caly ten wlacznik bedzie on odrazu z tym przerywnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się