darioz 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Witam Szukam gdzie tkwi problem z ubytkiem oleju. Może ktoś mi podpowie co jest. A mianowicie po przejechaniu 10 tys od wymiany oleju po sprawdzeniu poziomu na bagnecie okazał się cały suchy. Auto ma 228 tys przebiegu. Nie ma widocznych śladów wycieku na silniku. Dolałem ponad litr do poziomu górnej kreski i teraz sprawdze co się będzie działo. Czy mógły mi ktos podpowiedziec co jest przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 może turbinka popija , nie kopci lekko na biało :?:, chociaż powiem ci że od wymiany do wymiany co 10 tyś i ja potrafię dolać 1 litr oleju, w zależności od stylu jazdy, ale u mnie lekko ubywa uszczelką miski olejowej bo od spodu jest mokry silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 1 litr oleju dolany po 10 tys. km to żaden powód do zmartwień.To standart.Częściej kontroluj poziom oleju,żeby go kiedyś nie zabrakło.Bo wtedy będzie za pózno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 może uszczelniacze w turbince... poza tym to już taka norma w afnach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioz 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Dzięki za sugestie. Poobserwuje jeszcze troszeczkę i zobacze w jakim stopniu następuje zuzycie oleju. A autko troche kopci na biało. A jaki jest koszt wymiany sugerowanych uszczelniaczy w turbince? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz 5 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Mogą też być do wymiany uszczelniacze zaworów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 dolej do odpowiedniego poziomu i sprawdź ile zrobisz kilometrów nim spadnie poniżej minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioz 0 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Słuchajcie! Jak dla mnie sprawa jest niepokojaca. Dolałem oleju do poziomu max i po przejechaniu około 900 km poziom oleju spadł do min. Wydaje mi się, że to jest sporo. Gdzie tkwi problem. Wycieków w silniku brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Słuchajcie! Jak dla mnie sprawa jest niepokojaca. Dolałem oleju do poziomu max i po przejechaniu około 900 km poziom oleju spadł do min. Wydaje mi się, że to jest sporo. Gdzie tkwi problem. Wycieków w silniku brak. sprawdź wokół miski czy się nie sączy... w zbiorniczku wyrównawczym czy nie masz "oczek" tłustych... jak nie to tyle Ci po prostu tego oleju żre... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam Szukam gdzie tkwi problem z ubytkiem oleju. Może ktoś mi podpowie co jest. A mianowicie po przejechaniu 10 tys od wymiany oleju po sprawdzeniu poziomu na bagnecie okazał się cały suchy. Auto ma 228 tys przebiegu. Nie ma widocznych śladów wycieku na silniku. Dolałem ponad litr do poziomu górnej kreski i teraz sprawdze co się będzie działo. Czy mógły mi ktos podpowiedziec co jest przyczyną? cały suchy bagnet? jesteś niezłym hardcorowcem :gwizdanie: a w AFNach nie wyświetla się kontrolka ze stanym min oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam Szukam gdzie tkwi problem z ubytkiem oleju. Może ktoś mi podpowie co jest. A mianowicie po przejechaniu 10 tys od wymiany oleju po sprawdzeniu poziomu na bagnecie okazał się cały suchy. Auto ma 228 tys przebiegu. Nie ma widocznych śladów wycieku na silniku. Dolałem ponad litr do poziomu górnej kreski i teraz sprawdze co się będzie działo. Czy mógły mi ktos podpowiedziec co jest przyczyną? cały suchy bagnet? jesteś niezłym hardcorowcem :gwizdanie: a w AFNach nie wyświetla się kontrolka ze stanym min oleju? nie nie wyświetla się :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom2009 1 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Na serio nie wyświetla jak jest minimum ??? W polifcie z małym fisem też ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Na serio nie wyświetla jak jest minimum ??? W polifcie z małym fisem też ??? w polifcie z małym fisem wyświetla się stan min oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Na serio nie wyświetla jak jest minimum ??? W polifcie z małym fisem też ??? w polifcie z małym fisem wyświetla się stan min oleju dokładnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się