onsork Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 witajcie precyzując temat: zaraz po zgaszeniu silnika (AFN), wyciągając bagnet, na jego końcu, na oleju zauważyłem bąbelki powietrza. zauważyłem to, ponieważ zaczął mi świrować czujnik temperatury oleju i zobaczyłem na wskaźniku 140 stopni, więc chciałem zobaczyć co z tym olejem. ..ale okazało się że to napewno czujnik jest spieprzony bo rano pokazuje już 60 stopni bez odpalenia, a VAG w 17(Instruments) -> 003 -> pozycja 1 pokazuje wtedy 30 trop co do bąbelków mam taki, że grzebiąc przy silniku mogło dostać się troszeczkę WD-40 do oleju i być może to pieni olej. pytanie moje brzmi czy bąbelki na bagnecie oleju to objawy jakichś usterek w silniku, bo wydaje mi się to nienaturalne. jestem na wyjeździe 1700km od domu :/ pozdrawiam
domjenick Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 wymien olej ,podepnij Vaga,zrob logi-wtedy zobaczymy,czy powinieneś sie martwic...
mati101086 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 ja tez dzisiaj szukalem problemu w moim aucie gdyz cos mi syczalo pod maska okazalo sie ze przetarl sie waz od klimy i freon uciekal a wracajac do sedna po wyciagnieciu bagnetu i odkreceniu korka wlewu oleju zaraz po zgaszeniu samochodu tez zauwazylem takie male pecherzyki ktorych wczesniej nie zaobserwowalem dodam ze olej mi troche ucieka z uszczelki miski olejowej a plynu chlodnioczego nie ubywa. Czy jest sie czym martwic ? Gdzie zaczac szukac problemu i czy mam sie martwic np peknieta glowica badz uszczelka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się