ono Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Po to jest elektroniczna blokada układu różnicowego , jeśli sie ją wyłączy to auto zachowa sie jak na filmie, w normalnych warunkach blokada przyhamuje tylne koła i auto spokojnie zjedzie z rolek Niestety nie jest to prawdziwy samochód terenowy i nie ma ręcznej blokady 3 dyfrów.
cichusz Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 jesli macie dosc nerwow i cierpliwosci to wytlumaczcie mi prosto jak chlopi krowie na rowie o co tu chodzi? bylem przekonany ze quatro torsen to naped staly, czyli taki, ze kazde kolo ma stale 25% momentu. tak wiec w takiej sytuacji, gdy tyl lub przod stoi na rolkach auto powinno od razu z tychże rolek zjechac,a nie na nich stac i "mielic w powietrzu" na tym filmik na 100% nie dziala ABS i EDS bo to jedno zalezno od drugiego. EDS (niem. Elektronische Differentialsperre) lub EDL (ang. Electronic Differential Lock) elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego. Jeden z typów układów kontroli trakcji pełniący funkcje podobne do mechanizmu blokady układu różnicowego, czyli umożliwienie przeniesienie napędu na koło o dobrej przyczepności gdy drugie koło utraciło przyczepność, ale bez blokowania mechanizmu różnicowego[1]. Poprawia bezpieczeństwo i pewność prowadzenia auta. jesli bys zaspawal lub zablokowal Torsen to wtedy by bylo po 25% na kolo jak w subaru lub tym BMW. audi 80 w quattro miala blokade tylniego mostu i jak zablokowales most wlasnie tak bylo ale rozlaczal sie ABS bo inaczej spalil bys tarecze lub klocki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się