malinamm1 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Witam pomóżcie koledzy w sprawdzeniu autka kolegi. Wklejam logi wg grup a w nich odpowiednio w kolejności logi dynamiczne - statyczne - "Basic Setings" 000 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5635.html (Log nr 2 i 4 w tej grupie nie udany, nie brać pod uwagę) 001 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5636.html 003 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5637.html 004 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5638.html 007 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5639.html 008 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5640.html 010 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5641.html 011 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5642.html 013 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5643.html 023 http://rtnet.pl/vaglog/malina.mm_5644.html Dzięki za opinie...
wojtek26 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Nie domaga przepływka to raz a po 2 regulacja cisnienia doładowania tez, spróbuj rozruszac sztange od zaworu upustowego i wymyc zawór N-75, przy okazji sprawdz wszystkie wezyki cisnieniowe
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Nie domaga przepływka to raz dlaczego nie domaga ... ? jedynie masa powietrza troszke niska ale nie odzwierciedla tego w dawkowaniu paliwa . wymiana filtra powetrza powinna pomoc ...
wojtek26 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Zwróć uwage przy jakim doładowaniu dopiero osiaga zadana wartosc z przepływki, przy normalnym doładowaniu przepływka jest ponizej zadanej wartosci byc moze wym filtra pomorze ale raczej czyszczenie lmm.
przemik Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Nic nie rob z przeplywomierzem - wymien filtr powietrza i bedzie git. Rozwazłybym tez wyciecie katalizatora. Zaplon lekko za pozny - mozna by podregulowac. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Zwróć uwage przy jakim doładowaniu dopiero osiaga zadana wartosc z przepływki, przy normalnym doładowaniu przepływka jest ponizej zadanej wartosci byc moze wym filtra pomorze ale raczej czyszczenie lmm. o czym Ty piszesz ??? ... jaka zadana wartosc ??? ... jezeli oceniasz stan przeplywomierza tylko po bloku 003 [bo z tego co piszesz to tak wlasnie robisz] to proponuje troszke poczytac o podstawach i zasadzie dzialania silnika TDI ... p.s szkoda zeby kolega za Twoja rada czyszczac sprawny przeplywomierz sobie go uszkodzil ....
wojtek26 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Wiec niech kolega wymieni filtr powietrza i na nowo zrobi logi wtedy bedzie wiadomo co i jak
malinamm1 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 Koledzy a co z tym doładowaniem? bo mnie też się wydaje, że troszkę późno turbo się budzi. Katalizator będzie wywalany jak tylko się ociepli no i sprawdzi się te wężyki. Jeszcze jedno pytanko - czy działanie zaworka N75 przy turbinie bez zmiennej geometrii sprawdza się tak samo jak VTG? (chodzi mi o log grupy 011 "BS")
wojtek26 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Niestey to nic Ci nie da bo w BS obserwujesz jak pracuje sztanga w VTG ( N-75 steruje podcisnieniem) a u Ciebie jest zwykła turbina z zaworem upustowym ( N-75 reguluje cisnienie docierajace do zaworu).
malinamm1 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 Czyli nie ma sposobu aby go sprawdzić?
vauxhall95 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Mozesz troszke dawke zmniejszyc.Bo 3.0 to maxymalna
przemik Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Koledzy a co z tym doładowaniem? bo mnie też się wydaje, że troszkę późno turbo się budzi. Nic nie mieszaj... wywalisz kata i bedzie lux...
malinamm1 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 Aha a jeśli chodzi o filtr to właśnie był wymieniany (miesiąc temu) więc to chyba wina filtra nie będzie jeśli chodzi o niską masę powietrza. Może jakieś inne pomysły?
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Aha a jeśli chodzi o filtr to właśnie był wymieniany (miesiąc temu) więc to chyba wina filtra nie będzie jeśli chodzi o niską masę powietrza. Może jakieś inne pomysły? po co szukasz dziury w doopie ... mierzy nisko ale dawki nie tnie i to jest najwazniejsze .... jezeli lubisz miec ladne cyferki to wyczysc przeplywomierz [instrukja jest gdzies na forum] tylko pamietaj wiaze sie to z ryzykiem uszkodzenia jej ... a wtedy dopiero zobaczysz co to znaczy ciecie dawki przez lmm ....
malinamm1 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2010 Oki czyli wszystko jest w porządku, wywali się tylko kata, Dzięki za wszystkie odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się