ovider Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Witam, Kilka dni temu miałem problem z wyłączaniem turbo. Wymieniłem N75 i problem jakby zniknął. Tzn nie testowałem samochodu w trasie i jak wreszcie wyjechałem okazało się że 140-150 to max i powyżej 3tys idzie jak żółw (do 120-130 płynnie i bez problemów) . Sprawdziłem dzisiaj dolot i okazało się, że jest 2,5cm pęknięcie na gumowym łączeniu rurki z kolektorem ssącym (chyba). Więc podobnych wymiarów gumę zamontowałem i ku mojemu zaskoczeniu, przy szczelności ma kłopoty. Na 3 biegu do jakieś 2200 idzie płynnie potem trochę się zadławi i dalej niezle, chociaż też się dławi i max prędkość 140-150. To co się zmieniło po uszczelnieniu to nie kopci(czasami przydymił) i dławi się od 2 biegu. Wiem, że najlepiej diagnostyka pełna ale narazie nie mam fizycznej możliwości. Dodam tylko, że po założeniu N75 nie było błędów w kompie. Podejrzewam katalizator. A4 kupiłem 3 m-ce temu z przebiegiem 175 tys. Na moje oko ma więcej, moze i ze dwa razy:). Poza tym wymieniłem co potrzeba z wyjątkiem filtru paliwa. Być może to też ma coś z tym wspólnego. Co o tym myślicie? Pozdrawiam.
spanky Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Witam, Kilka dni temu miałem problem z wyłączaniem turbo. Wymieniłem N75 i problem jakby zniknął. Tzn nie testowałem samochodu w trasie i jak wreszcie wyjechałem okazało się że 140-150 to max i powyżej 3tys idzie jak żółw (do 120-130 płynnie i bez problemów) . Sprawdziłem dzisiaj dolot i okazało się, że jest 2,5cm pęknięcie na gumowym łączeniu rurki z kolektorem ssącym (chyba). Więc podobnych wymiarów gumę zamontowałem i ku mojemu zaskoczeniu, przy szczelności ma kłopoty. Na 3 biegu do jakieś 2200 idzie płynnie potem trochę się zadławi i dalej niezle, chociaż też się dławi i max prędkość 140-150. To co się zmieniło po uszczelnieniu to nie kopci(czasami przydymił) i dławi się od 2 biegu. Wiem, że najlepiej diagnostyka pełna ale narazie nie mam fizycznej możliwości. Dodam tylko, że po założeniu N75 nie było błędów w kompie. Podejrzewam katalizator. A4 kupiłem 3 m-ce temu z przebiegiem 175 tys. Na moje oko ma więcej, moze i ze dwa razy:). Poza tym wymieniłem co potrzeba z wyjątkiem filtru paliwa. Być może to też ma coś z tym wspólnego. Co o tym myślicie? Pozdrawiam. nie wiem jeszcze na co czekasz ....
ovider Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2007 Ciąg dalszy testowania.. Wymieniłem filtr paliwa (pali od razu, jak przed wymianą), podpiąłem pożyczony przepływomierz - bez zmian. Wygląda to tak: Na starcie zbiera się b.dobrze, do około 2200 słyszalny szum turbiny, potem ciągle trzymam pedał w podłodze jednak jakby turbina przycicha co odczuwalne jest na przyspieszeniu. Wrzucam 3-kę do okolo 2200 szum turbiny i potem znowu zawiecha (samochód przyspiesza ale wyraźnie wolniej). Przekroczenie 3 tyś na wyższych biegach jest dla niego trudne. Pozdrawiam i liczę na Wasza pomoc.
Gość Murzyn Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 jak wymieniles na sprawna przeplywke i nic Ci to nie dalo, to mysle ze bedz logów dynamicznych, to juz nawet nie ma z czego wróżyć. Wymien ten filtr paliwa! Powietrza masz nowy?
ovider Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2007 Filtr paliwa wymieniłem, powietrza około 2 m-ce temu. Dziwne jest to, że zanim dzisiaj "załatałem" tę dziurę w dolocie turbina nie "odpoczywała" przy pełnym gazie co najmniej do tych 140 km/h. Chętnie bym te logi zrobił u kogoś kto się na tym zna. Jutro jestem w W-wie jakby ktoś miał czas, proszę o kontakt. Pozdrawiam. w FAQ zauważyłem, że w AFN powinna być przepływka Pierburg, u mnie jest Boscha i zamieniałem na boscha.
pre_pl Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 ovider..... drugi temat o tym samym problemie .... Będziesz tak wymieniał po kolei i tworzył za każdym razem nowy ? Już w starym Ci napisaliśmy co zrobić.
spanky Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 bez logów Vag'iem sie nie obejdzie .... nikt tutaj nie bedzie wróżył z kryształowej kuli ....
ovider Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2007 Ok z tym tematem rozumiem. Wracając do sprawy "dławienia", problem rozwiązany. Okazało się, że przepływka, którą zakładałem od kolegi też była uszkodzona a po odpięciu mojej ( samej wtyczki) nie było różnicy w jeździe. Kupiłem nową przepływkę Boscha i auto odzyskało moc. Tak więc po raz kolejny za takie objawy odpowiada przepływka. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się