Skocz do zawartości

ovider

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ovider

Osiągnięcia ovider

0

Reputacja

  1. Witam, Wczoraj miałem poważną awarię na trasie. Zapaliła się kontrolka oleju i natychmiast sie zatrzymałem. Otworzyłem maskę i zobaczyłem całą turbinę w oleju i kałużę pod samochodem. Uruchomiłem na sek silnik i widać było jak "strzyka" olej z metalowej rurki, która łączy się z turbiną. Dodam, że 2 tyg wczesniej miałem problem z uszczelką chłodniczki oleju i tam był wyciek. Co za pech. Czy mam za duże ciśnienie i rozsadza wszystko po kolei? Mechanik coś mówił o odmie. Teraz moje pytanie. Czy taki objaw (wyciek z tej rurki) to uszkodzenie tylko rurki, czy łączania czy coś poważniejszego np. turbina itp? Olej leci praktycznie jak ze strzykawki. Liczę na Waszą pomoc bo od wczoraj jestem w nerwach:) Pozdrawiam Tomek.
  2. Przyłączam się do zapytania, bo mam identyczną sytuację od jakiś 2 tyg. U mnie przez chwile ciężko chodzi w prawo, w lewo dobrze. Pozdr. Tomek.
  3. Witam ponownie, sprawa się wyjaśniła. To była chłodniczka! Mechanik poinformował mnie ze ja sprawdzał i zabrał się zaglowice. Pojechałem do innego któremu wystarczyło kilka minut żeby postawić diagnoze. W tej chwili w zbiorniku czysto. Mechanik zwrócił pieniadze ( na szczęście!) i sprawę skończyłem u innego. Pozdrawiam.
  4. Witam, Przedstawię mój problem i mam nadzieję, że mi pomożecie. Sytuacja wygląda następująco: Jakieś 5-6 tyg. podczas jazdy na niskim biegu (glównie 2-ka) dało się usłyszec przelewanie wody pod maską, jakby bulgotanie. Zerknąłem do zbiornika wyrównawczego i było mało płynu ale razem z olejem! Odstawiłem samochód do mechanika (cenionego, tak mi się wydawało). Zaczął od sprawdzenia chłodniczki oleju - wszystko ok. Potem zabrał się za głowice. Uszczelki podobno w dobrym stanie, głowica sprawdzana ciśnieniowo - nie pęknięta. Z tego co powiedział była trochę "wygięta", więc chyba było planowanie (sorry ale nie znam się na tyle zeby pisac fachowo). Głowica zamontowana, wymienione wszystkie uszczelki, układ chłodniczy wypłukany. Zbiornik jeszcze sam wyplukalem. Mechanik zalal mi wode mowiac ze za jakis czas wlejemy plyn a niech sie jeszcze wyplucze. Przejechalem okolo 100km, zagladam do zbiornika jest olej! Przy wolnej jezdzie slysze "bulgotanie pod maską", czyli to co przed naprawą. Czy to byla mozliwa przyczyna, czy glowica rozebrana byla niepotrzebnie? Proszę o pomoc bo wybieram sie do niego i chcialbym byc bogatszy o jakies konkretne rady. Pozdrawiam i licze na Waszą pomoc. ps. samochod zawsze chodzil pięknie. Obroty stałe, spalanie ok. odpalanie bez zmian. Po wyjeciu bagnetu czysty olej, zero piany itp. Pozdrawiam.
  5. )) śmiać mi się chce, bo znalazłem poduszki!!! Niezły jestem:) Wcześniej jeździłem oplem i tam są na wierzchu te całe plastiki a tu pod tapicerką schowane. Nawet wielokrotnie widziałem te skórzane metki czarne ale nie czytałem ich:) Także humor mi sie poprawił bo "wzbogaciłem" się o dwie poduchy:) Swoją drogą po wywaleniu poduszek trzeba by było zmieniać tapicerkę. Dzięki za pomoc panowie. Niezła gapa jestem a wydawało mi się, że trochę już go znam:) Vaga jeszcze nie podpinałem ale domyślam się że tylko muszę usunąć błąd?
  6. Dzięki Piotrze. Podłącze dzisiaj do Vaga i zobaczę co tam się stało. Pozdrawiam.
  7. podłączę dzisiaj. Czy jak świeci kontrolka przednie poduszki nie są aktywne?
  8. Nie mam. No chyba, że są tak schowane, że nie ma szans jej zauważyć Pod siedzeniem podłączałem 3 wtyczki: zielona, różowa (kwadratowe) i mała żółta (okrągła, podłużna). Zdziwiłem się dlaczego nie gaśnie. A może jakiś bezpiecznik? hm.
  9. Witam, Mam taki problem. Po wymontowaniu i ponownym zamontowaniu siedzenia kierowcy kontrolka Airbag nie gaśnie. Dodam tylko, że siedzenie nie posiada poduszki a wszystkie wtyczki pod nim ( m.in. podgrzewanie siedzenia) podłączyłem. Czy ktoś wie jak to rozwiązać? Pozdrawiam Tomek
  10. Ok znam opinie:) temat można usunąć pozdrawiam.
  11. Jak to można sobie zobrazować sytuację zanim coś się zrobi:)
  12. Witam, Dzisiaj z nudów postanowiłem pobawić się w photoshopie i "stjuningować" moją niuńke;) Aktualnie wygląda jak każda seryjna. Na programie troszkę przyciemniłem szybki, pomalowalem maskę i lusterka z efektem carbon, usunąłem chrom z grilla i znaczek (trochę niedokładnie), i pomalowałem felgi. Jak Wam się to widzi? http://img413.imageshack.us/my.php?image=audimaska3po8.jpg
  13. Ok z tym tematem rozumiem. Wracając do sprawy "dławienia", problem rozwiązany. Okazało się, że przepływka, którą zakładałem od kolegi też była uszkodzona a po odpięciu mojej ( samej wtyczki) nie było różnicy w jeździe. Kupiłem nową przepływkę Boscha i auto odzyskało moc. Tak więc po raz kolejny za takie objawy odpowiada przepływka. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...