Zaakoo Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Witam, mam następujący problem, otóż cały czas jeżdżę na niedogrzanym silniku. Po wpisaniu w klimatroniku kodu 51 dość szybko dochodzi do 90, natomiast na liczniku pokazuje 60 -70. Po kilku kilometrach dochodzi do 80-82 i się zatrzymuje. Nawiew też nie jest najcieplejszy. Dzisiaj rano jadąc do pracy (po nocy -11 stopni) włączyłem kod 51. Przy wyłaczonym nawiewie temperatura nie rosła powyżej 5 st. Po włączeniu nawiewu zaczęła dość szybko rosnąć i po wyłączeniu nawiewu znów zaczęła spadać (na klimatroniku). Możecie mi napisać o co kaman? Czy to rozwalony termostat czy czujnik? Jest jeszcze jedna sprawa, czy te kody klimatronika działają w każdym B5 tak samo (tzn czy maja te same numery). U mnie jak włączam 28 Prędkość obrotowa silnika (RPM) to wyświelta się cały czas wartość 443. W przypadku innych kodów tez jakieś bzdury się wyświetlają. Jak włączam kod 59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód to nie wyświetla mi się temp z FIS tylko o kilka stopni wyższa. Możecie coś doradzić?
Zaakoo Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 wymień termostat Na pewno to jest termostat? Skąd wiesz, że nie czujnik?
wojtekce Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 wymień termostat Na pewno to jest termostat? Skąd wiesz, że nie czujnik? nie wiem ale ja zaczął bym od termostatu
Zaakoo Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 Wczoraj podpiąłem VAG`a, wymieniłem termostat i jest git. Dzięki. Teraz to mogę jeździć w podkoszulku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się