ems Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Nawiązując do tematu http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_check_engine_i_przeladowanie-t112686.0.html umieszczam komplet logów z prośbą o ich analizę. Statyczne: 000 001 003 004 007 013 018 023 Basic Settings: 000 003 011 Dynamiczne: 000 001 003 004 008 010 011 Z góry dziękuje wszystkim za poświęcony czas na analizę przypadku
ems Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2010 z tego co wyczytałem na forum ma być powyzej 80 stopni i taka według 001 jest ...
przemik Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Termostat lekko kuleje. Przycinaja sie kierownice w sprezarce - dosc znacznie. Czy to auto bylo na jakims tunningu ?
ems Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2010 tak, soft był robiony w Dynosofcie, tutaj link do wykresu http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_19_tdi_130_by_dynosoft-t77997.0.html Co z tym termostatem ? wymaga wymiany ? Sprężarka do czyszczenia czy próbować jakoś rozruszać kierownice ?
przemik Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ja bym probowal rozruszac... i rozjezdzic syfex. Jakis dziwny ten tuning - limiter momentu podniesiony a limiter dymienia bez zmian. Czyli do samochodu trafia i tak defaultowa dawka paliwa. Chyba ze logi przeklamują. Pokazywales logi w dynosofcie ?
ems Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 Hmmm autko było logowane cały czas podczas robienia programu, ja sie osobiście na tym nie wyznaje więc nie wiem nawet gdzie patrzeć ...
mirass Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ja bym probowal rozruszac... i rozjezdzic syfex. Jakis dziwny ten tuning - limiter momentu podniesiony a limiter dymienia bez zmian. Czyli do samochodu trafia i tak defaultowa dawka paliwa. Chyba ze logi przeklamują. Pokazywales logi w dynosofcie ? limiter jest zmieniony - patrzyłem w softa teraz. Coś dziwnego sie dzieje. zapraszam na diagnostykę. Wszystko wskazuje na wariujące N75 bo takie przeładowanie w górnej partii obrotów jest dziwne. W tym aucie zastosowany jest systematyczny spadek paliwa aby temperatura w coolerze nie szła w kosmos.
przemik Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 limiter jest zmieniony - patrzyłem w softa teraz Który limiter ? Zasada wyznaczania dawki paliwa jest taka że do silnika trafia zawsze najmniejsza wartosć z trzech kolumn w 008 dyn. W tym przypadku jest to wartosc limitera ograniczenia dymienia. Widac to tez doskonale w 001 dyn. I teraz skoro limiter momentu jest wywalony ponad limiter dymienia (tak przynajmniej wynika z logów) to czy spaliny w tym samochodzie nie są obarczone duzą dawką sadzy - która mimowolnie osadza sie na VTG. Stad przycinajaca sie regulacja cisnienia doladowania. Nie mam zadnego doswiadczenia w tunningu tylko staram sie zrozumiec to co przedstawiają logi wespół z zasadą dzialania silnika TDI. Nie wiem czy moj wywód jest cos wart wiec albo niech ktos potwierdzi albo zaprzeczy. Uzasadnienie mile widziane Pozdrawiam
mirass Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 limiter jest zmieniony - patrzyłem w softa teraz Który limiter ? Zasada wyznaczania dawki paliwa jest taka że do silnika trafia zawsze najmniejsza wartosć z trzech kolumn w 008 dyn. W tym przypadku jest to wartosc limitera ograniczenia dymienia. Widac to tez doskonale w 001 dyn. I teraz skoro limiter momentu jest wywalony ponad limiter dymienia (tak przynajmniej wynika z logów) to czy spaliny w tym samochodzie nie są obarczone duzą dawką sadzy - która mimowolnie osadza sie na VTG. Stad przycinajaca sie regulacja cisnienia doladowania. Nie mam zadnego doswiadczenia w tunningu tylko staram sie zrozumiec to co przedstawiają logi wespół z zasadą dzialania silnika TDI. Nie wiem czy moj wywód jest cos wart wiec albo niech ktos potwierdzi albo zaprzeczy. Uzasadnienie mile widziane Pozdrawiam wywód zły ale za pomysł są auta w których aby uzyskać moc nie trzeba walić dawki paliwa na cykl. To auto jest jedno z tych które oddają moc bez koksowania a ogranicznikiem byl cooler. Limiter momentu jak zauważyleś jest limitem a nie to że trafia najmniejsza liczba z zadanych. Wszystkie te dane to są limit a ilość paliwa ustawia również czas wtrysku. Co do osadzania to sadza powstaje w skutek nieprawidłowego spalania mieszanki a pierwszym objawem jest dym okres zimowy to najwieksza trgedia dla silników na sprężarkach VNT - delikatna jazda bez obciążeń silnika pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się