Skocz do zawartości

mirass

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O mirass

Osiągnięcia mirass

0

Reputacja

  1. mirass

    Dobrzy chiptunerzy

    Pojedż do TUNEFORCE w Poznaniu
  2. kolega trzeciaq wie juz wszystko i zaczynamy zabawę nie chodzi o to aby ktoś płacił z góry. checemy aby grupówka odbyła się
  3. panowie ogarnia temat.słońce wyszło i czas zaganiac koniki do furek . terminy sobotnie wchodzą w rachubę w tygodniu po 16.30. Proszę o szybki odzew. pozdr mirass
  4. Który limiter ? Zasada wyznaczania dawki paliwa jest taka że do silnika trafia zawsze najmniejsza wartosć z trzech kolumn w 008 dyn. W tym przypadku jest to wartosc limitera ograniczenia dymienia. Widac to tez doskonale w 001 dyn. I teraz skoro limiter momentu jest wywalony ponad limiter dymienia (tak przynajmniej wynika z logów) to czy spaliny w tym samochodzie nie są obarczone duzą dawką sadzy - która mimowolnie osadza sie na VTG. Stad przycinajaca sie regulacja cisnienia doladowania. Nie mam zadnego doswiadczenia w tunningu tylko staram sie zrozumiec to co przedstawiają logi wespół z zasadą dzialania silnika TDI. Nie wiem czy moj wywód jest cos wart wiec albo niech ktos potwierdzi albo zaprzeczy. Uzasadnienie mile widziane Pozdrawiam wywód zły ale za pomysł są auta w których aby uzyskać moc nie trzeba walić dawki paliwa na cykl. To auto jest jedno z tych które oddają moc bez koksowania a ogranicznikiem byl cooler. Limiter momentu jak zauważyleś jest limitem a nie to że trafia najmniejsza liczba z zadanych. Wszystkie te dane to są limit a ilość paliwa ustawia również czas wtrysku. Co do osadzania to sadza powstaje w skutek nieprawidłowego spalania mieszanki a pierwszym objawem jest dym okres zimowy to najwieksza trgedia dla silników na sprężarkach VNT - delikatna jazda bez obciążeń silnika pozdr
  5. limiter jest zmieniony - patrzyłem w softa teraz. Coś dziwnego sie dzieje. zapraszam na diagnostykę. Wszystko wskazuje na wariujące N75 bo takie przeładowanie w górnej partii obrotów jest dziwne. W tym aucie zastosowany jest systematyczny spadek paliwa aby temperatura w coolerze nie szła w kosmos.
  6. wałek cofa sie od napinacza rozrządu stad taka dziura
  7. 2.0TFSi przez swój układ wtryskowy jest rewelacyjnym silnikiem do modyfikacji, ale 1.8 T jeszcze wkrótce pokaże pazury
  8. jak ładnie poprowadzi sie moment to jest ok
  9. vagiem w blokach pomiarowych kanał 013 odpowiada za wypadanie zapłonów - jeśli zaplon wypada ostro (ponad 5 jest już nie dobrze a od 9 to ja już masakra) to mamy do czynienia ze spalaniem stukowym. polecam wiki w celu edukacji A co mu da logowanie stuków dla serii, bo nie bardzo rozumiem???? Logowanie stuków wogóle nie zobrazuje w jakim stanie jest silnik, bo zatankuje bardzo kiepskie paliwo i już moga pojawiać się jakieś niewielkie stuki. Ja proponuje się tobie Mirass doedukować no coż skoro chcesz zatankować syf do baku to twój problem...stan silnika nie obrazuje tylko czy silnik nie bierze oleju. Chyba że według Ciebie to jest stan silnika a systuacja w komorze spalania nie interesuje Cie. W takim wypadku kalam sie na kolana i ide sie doedukować Wytłumacz jak logowanie stuków ma pomóc w diagnozie stanu zużycia silnika??????? Seryjnego silnika! Co ono ujawni???????????? Bo nie rozumiem Czekam. ujawni czy seria jest zdrowa. Już kilka AEB trafiło mi się z wypadającymi zaplonami w serii po 6 stopni. I co podjąlbyś się roboty takiego silnika? To, że w silniku stuka nie koniecznie znaczy, że silnik jest podjechany. Można zmierzyć kompresję(to pierwsze podstawowe co się robi, bo ujawni czy głowa zdrowa i pierścionki), sprawdzić jak turbo ładuje, łopatologicznie sprawdzić luzy na wirniku, itd..., jest trochę możliwości. Ale można jak piszesz zlogować na hamowni auto zatankowane kiepskim paliwem 95 (czyt. słabo oktanowym, co w PL raczej się zdarza) mieć słaby nawiew na chłodnice i zakwalifikować silnik do remontu :> Przy laptopie się człowiek tak nie ubrudzi co?? Stuki nie mają wiele wspólnego z zużyciem samego silnika. A to czy modować auto które już stuka na seryjnym programie, hmm...... przecież tuner jest też od tego aby sprawdzić czemu stuka, czy tylko od wgrania softu i skasowania $ ?????? Jak on nie sprawdzi czemu stuka to kto?????? kolega sie pyta co przed chipem więc pisze zaloguj stuki ty się czepiasz. Człowiek jedzie na modyfikacje i okazuje się że cewki, świece wylatuja. W sklepie na rejonie nie ma ect. i dalej stoi sie z robota. koniec OT
  10. vagiem w blokach pomiarowych kanał 013 odpowiada za wypadanie zapłonów - jeśli zaplon wypada ostro (ponad 5 jest już nie dobrze a od 9 to ja już masakra) to mamy do czynienia ze spalaniem stukowym. polecam wiki w celu edukacji A co mu da logowanie stuków dla serii, bo nie bardzo rozumiem???? Logowanie stuków wogóle nie zobrazuje w jakim stanie jest silnik, bo zatankuje bardzo kiepskie paliwo i już moga pojawiać się jakieś niewielkie stuki. Ja proponuje się tobie Mirass doedukować no coż skoro chcesz zatankować syf do baku to twój problem...stan silnika nie obrazuje tylko czy silnik nie bierze oleju. Chyba że według Ciebie to jest stan silnika a systuacja w komorze spalania nie interesuje Cie. W takim wypadku kalam sie na kolana i ide sie doedukować Wytłumacz jak logowanie stuków ma pomóc w diagnozie stanu zużycia silnika??????? Seryjnego silnika! Co ono ujawni???????????? Bo nie rozumiem Czekam. ujawni czy seria jest zdrowa. Już kilka AEB trafiło mi się z wypadającymi zaplonami w serii po 6 stopni. I co podjąlbyś się roboty takiego silnika?
  11. vagiem w blokach pomiarowych kanał 013 odpowiada za wypadanie zapłonów - jeśli zaplon wypada ostro (ponad 5 jest już nie dobrze a od 9 to ja już masakra) to mamy do czynienia ze spalaniem stukowym. polecam wiki w celu edukacji A co mu da logowanie stuków dla serii, bo nie bardzo rozumiem???? Logowanie stuków wogóle nie zobrazuje w jakim stanie jest silnik, bo zatankuje bardzo kiepskie paliwo i już moga pojawiać się jakieś niewielkie stuki. Ja proponuje się tobie Mirass doedukować no coż skoro chcesz zatankować syf do baku to twój problem...stan silnika nie obrazuje tylko czy silnik nie bierze oleju. Chyba że według Ciebie to jest stan silnika a systuacja w komorze spalania nie interesuje Cie. W takim wypadku kalam sie na kolana i ide sie doedukować
  12. vagiem w blokach pomiarowych kanał 013 odpowiada za wypadanie zapłonów - jeśli zaplon wypada ostro (ponad 5 jest już nie dobrze a od 9 to ja już masakra) to mamy do czynienia ze spalaniem stukowym. polecam wiki w celu edukacji
  13. powiem ci z doświadczenia że rzadko który AEB trzyma serie. Proponuje przyjrzeć sie kanalowi 013 posprawdzać stuki przed wybraniem sie na modyfikacje. Modyfikacja z silnikiem z automatyczną skrzynią biegow nie jest problemem, a olej polecam wymienić pozdr Mirass
  14. temat zakończony, prosze o tel do siebie (502730289) w celu usatelnia terminu bądź na priv'a pozdr mirass
  15. dajcie sobie spokój z tym gosciem..widzialem jego modyfikacje do TDI, która była pełną pałą - no i ciekawsze powiedział że współpracujemy i się znamy - jaja normalnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...