Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF logi] prośba o analize


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie no to prośba o analize moich logów....A4 B6 1,9 TDI coś jest nie tak niby winno być 170 kucyków i 400 Nm ( wykres z hamowni z 31 Grudnia 2006 ) a wczoraj coś sie podziało i 110-tka (140 i 309 nm )po chipsie mnie wyprzedziła o pół długosci auta.... cos chyba nie teges.....

Basic

3b3274f065aec7c0.jpg

f2c50581c7350449.jpg

6e39952107547e0e.jpg

Dynamiczne

b44a4ebf7d60e10d.jpg

3b02e0690b3da781.jpg

095f0ce8a1ac65b2.jpg

46a897a65bfce3db.jpg

f74b3aa123022562.jpg

d996d0934f6ec038.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cuber jest git, oprócz jednej rzeczy : termostat to Ci się już dawno skończył (albo kompletnie nie dogrzane auto, masz tylko 73 stopni).

To jest seria, tak ?

Napisz prosze, ile masz kilometrów ? Zgaduje, że jakieś 150-170tys ?[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2007, 13:03 _________________________________________________chociaż teraz tak patrzę na to 011... nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z logów nie ma sie do czego przyczepic .... (oprócz temperatury :wink:)

wyglada na to ze albo nie masz tych 170 koni albo AFN nie ma 140 kucorów.... :wink:

ostatnio coraz wiecej osob ma wirtualne konie po cziptuningu...

ciekawe gdzie robia programy ... :rolleyes:

p.s gdzie robiles program ? .... jakies niskie to doladowanie ... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to doładowanie prawie seryjne (według wskazan 011)... na oko lizniete o jakies 50 mbar :rolleyes:... to jakim cudem ma wyjsc z tego 170 kucorów .... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky :cry: :cry: czyli reklamacja do Vtechu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky[/b] :cry: :cry: czyli reklamacja do Vtechu ?

Trzeba by było shamować autko, albo jeszcze raz w v techu nic nie mówiąc , że był program, o ile cie nie pamiętają. Lub shamować gdzie indziej nie na inercyjnej i jechać z wykresem do v tech, pokazując im ich wykres i i wykres z innej hamowni, np Maha. Coś czuje Cuber, że nie będziesz sam w v techu, obyśmy się mylili. Co o tym myślisz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam kur-wa wpadne z wykresem z innej hamowni lub podjade do nich na scieme by shamowali mi autko i wyjdzie jakis kosmos to w szał tam chyba wpadne......!!! Własnie próbuje sie skontaktowac z TTC w Krakowie by sie shamowac u nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, tutaj masz mój (AWX) do porównania (zawirusowany oczywiście), mod trochę mocniejszy niż Twój (bo mocniejsze turbo), ale aż tak wiele to tez nie...

Dla zobrazowania/porównania :

1180957612_8115.png

cuber, odpowiedz czy temperatura była ok, bo to wskazanie 73stopnie jest mocno niepokojące...

hehe, właśnie zauważyłem, że jak w październiku termostat był gicior, w styczniu kapkę gorzej, tak teraz chyba jest już 82 stopnie (muszę sprawdzić) <- to taka luźna uwaga, więc nie dyskutujmy tutaj teraz o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperatura......hm chyba nie do końca.......

co do porównania to nie za wiele mi to mówi.....specem nie jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperatura......hm chyba nie do końca.......

ale co nie do końca :wink: Nie do końca wygrzałeś auto ? Czy nie do końca jest ok.

Powinieneś mieć te minimum 80st do testów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, tutaj masz mój (AWX) do porównania (zawirusowany oczywiście), mod trochę mocniejszy niż Twój (bo mocniejsze turbo), ale aż tak wiele to tez nie...

doładowanie masz wieksze o 100 mbar ... a to juz jest cos .... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doładowanie masz wieksze o 100 mbar ... a to juz jest cos

no dokładnie (właściwie prawie 200mbar), wyraźnie to czuć w jeździe. Także cuber widzisz, że z tym doładowaniem to jakoś tak u Ciebie nie 170PS :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to panowie co radzicie..........? reklamacje do Vtechu zrobić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym wygrzał auto do wymaganej temperatury, zrobił ponownie logi.

Jesli dalej źle, to wycieczka do vtecha z pytaniem "osocho"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cuber kiedy byś jechał do v tech ewntualnie, bo chyba bysmy razem się wybrali?? U mnie też coś nie bangla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie sie zastanawiam jak to zrobić.....maja czas w Środę rano ok 9-tej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doładowanie masz wieksze o 100 mbar ... a to juz jest cos

no dokładnie (właściwie prawie 200mbar), wyraźnie to czuć w jeździe. Także cuber widzisz, że z tym doładowaniem to jakoś tak u Ciebie nie 170PS :wink:

w stosunku do serii to tak ... :wink:

No to panowie co radzicie..........? reklamacje do Vtechu zrobić??

powtórz logi według rady pre_pl choc osobiscie uwazam ze nic to nie zmieni .... :rolleyes:

p.s ostatnio obserwuje jakis wysyp wirtualnych kuniof :wink: po stosunku ... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie sie zastanawiam jak to zrobić.....maja czas w Środę rano ok 9-tej

Cholerka to ja narazie odpadam będe u mojego mechanika w środe, wymiana przepływki, chyba n75 i zobaczyma jaki stan turbo.

Po tym wszystkim mam ochote się shamowac , ale nie w v tech. Ewntualnie jak mnie wynik negatywnie zaskoczy, to wojna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto sie wiecej nie dogrzeje. Cislelismy calkiem mocno zanim zaczelismy logi. Z bledów byl wywalony G62 - wiec to pewnie on jest przyczyna takiej temp.

co do 011 mam takie 1 spostrzezenie.

Czy nie moze byc mowy o minimalnym notlaufie (spadek z 2585 do 2340 przy 2184o/min) co uniemozliwilo sie poprawne wkrecenie turbiny? Pozatym turbulum nie laduje ladnie i równo tylo szaleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nie moze byc mowy o minimalnym notlaufie (spadek z 2585 do 2340 przy 2184o/min)

hmm... nigdy o czymś takim nie słyszałem... notlauf to notlauf, jedzie się z 1200mbar :evil:

Pamiętajcie, że wirusowaliście jak było raczej chłodno (chyba ?), odczucia mogliście mieć dużo lepsze.

Teraz ta masa powietrza jest zbyt mała, co przy słabym ciśnieniu wygenerowanym przez ladera będzie odczuwalne.... Stąd mogło wyniknąć Wasze zaniepokojenie (i logowanie w następstwie)

Pozatym turbulum nie laduje ladnie i równo tylo szaleje

eee noo. wcale źle nie jest (jak na serię :tongue:)

OB i zostaje zbity do zadanego... Fakt, że overboost jest dosyć spory (to ja mam taki przy zadanym większym o prawie 200mbar)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...