Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF logi] prośba o analize


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

auto sie wiecej nie dogrzeje. Cislelismy calkiem mocno zanim zaczelismy logi. Z bledów byl wywalony G62 - wiec to pewnie on jest przyczyna takiej temp.

co do 011 mam takie 1 spostrzezenie.

Czy nie moze byc mowy o minimalnym notlaufie (spadek z 2585 do 2340 przy 2184o/min) co uniemozliwilo sie poprawne wkrecenie turbiny? Pozatym turbulum nie laduje ladnie i równo tylo szaleje.

nie ma mowy o zadnym notlaufie ... wzrost doładowania do granicy 2500 mbar przy ~2000-2100 rpm to typowy overboost ... potem cisnienie spada do wymaganego i jakos tam sie stabilizuje na poziomie wymaganego ...

problem w tym ze zadane cisnienie przez zmieniony soft prawie niczym sie nie rozni od seryjnego .... :rolleyes:

p.s z tego co sie dowiedzialem Vag nie musi pokazywac naprawde tego co zostało zrobione (dotyczy to np doładowania) .... głebsza analiza jest tylko mozliwa na podstawie map .... a w tym ta ja jestem jak narazie cienki bolek ... :wink:

ide do domu ... do jutra ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec panowie co w końcu radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli odczucia Twoje w stosunku auta są kiepskie, no i objeżdza Cię 145PS to odżałuj stówę i zmierz auto gdzie indziej (inna inercja, obciążeniówka Maha, albo znajdź nawet coś takiego jak ma Rogal, myślę że w Krakowie ktoś ma coś takiego).

Potem pojechałbym do Vtechu z pytaniem i na ponowny pomiar na hamowni (przed grzebaniem w sterowniku najlepiej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W V-techu jest inrercja ?? Jeżeli tak to zrób pomiar na innej inercji. Wymień termostat i zrob nowe logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaś też wymieniał u siebie G62 -także padają - normalka - najpierw wyeliminuj problemy - potem jedź na hamownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G62 to czujnik, nie termostat (zajrzyjcie w inny temat o tym, jest opisane łącznie z cenami). Ostatnie tematy...

W V-techu jest inrercja ??

jeeep, dlatego napisałem w takiej kolejności jak napisałem. :wink:

Warto mieć porównanie, chociaż i tak zalezy od ustawionych parametrów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko nie doczytałem dokładnie co ma walnięte - rozrózniam g62 od termostatu :tongue: :tongue: :foch:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wymieniłem ten czujnik temperatury cieczy...... wrrrr przekichana robota( jak ktoś bedzie wymieniał niech sobie lepiej wczesniej kupi takie "zabezpieczenie"owego czujnika bo się łamią ) pytanie co dalej robic..... a moze turbina juz pada..... ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Murzynek kiedy jesteś next time w Grodzie Kraka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śledze temat :) zrób logi dzisiaj i wklej na SR..zobaczymy co tam powiedzą..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze turbina juz pada..... ??

nic nie pada ... przeciez widzisz ze pompuje tyle ile zadaje ECU ... podjedz na rolki i zmierz autko ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Piątek jade do V-Techu jestem juz z Nimi umówiony zobaczymy co i jak........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Piątek jade do V-Techu jestem juz z Nimi umówiony zobaczymy co i jak........

czekamy z niecierpliwoscia ... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcześniej robimy jeszcze logi z Murzynkiem i zobaczymy co i jak po wymieanie czujnika temperatury cieczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie sugerujcie się logami przy ocenianiu mocy, odczyty logować są dobre przy ocenianiu tylko i wyłącznie poprawnosci pracy motoru !. To co VAG wskazuje nie ma nic do rzeczy w kwestii jaka faktycznie jest dawka i jakie faktycznie jest doładowanie !. Cuber musisz zmierzyć auto pod obciązeniem na hamowni obciążeniowej wtedy bedziesz miał realny wynik.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie sugerujcie się logami przy ocenianiu mocy, odczyty logować są dobre przy ocenianiu tylko i wyłącznie poprawnosci pracy motoru !. To co VAG wskazuje nie ma nic do rzeczy w kwestii jaka faktycznie jest dawka i jakie faktycznie jest doładowanie !. Cuber musisz zmierzyć auto pod obciązeniem na hamowni obciążeniowej wtedy bedziesz miał realny wynik.

Pozdrawiam.

jezeli tak, to nowe logi nic nie wniosa ;/

Nic sie nie zmienilo. Temp jest ok - 89C

Jutro cuber wrzuci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to prosze logi z dzisejszego wieczoru............

3972c135d4274971.jpg

e0153049d665ff06.jpg

808a23a811e7222f.jpg

16ffc3f07353913a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...