przemojaw Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Witam mam nadzieje że nie zakładam drugi raz tego samego tematu. Mam otóż taki problem gdy się rozpędzam i jade na 4 60km/h to czuje drgania na kierownicy ale też i na siedzeniu pasażera to też występuje potem 5 tka 80km/h i to samo chyba, że mu dam więcej gazu to nie ma drgań. Nie wiem co jest przyczyną dodam że miałem wymienione wahacze kompl. przód, ustawioną zbieżność a mechanik powiedział że nie wie do końca co to jest. Przekładałem też oponki z tyłu na przód i dalej to samo pomyślałem nad tym żeby od kogoś pożyczyć koła i sprawdzić czy dalej trzepie ale nie wiem czy to coś da. Już mnie zaczyna martwić bo nie wiem jak mam to naprawić ale jestem wielkiej nadziei że ktoś z was mi pomoże pozdrawiam wszystkich forumowiczów
duris28 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam, ja mam podobny problem, jeden z mechaników powiedział że to przepływomierz powietrza, jednak to nie jest raczej przyczyna. Ostatnio okazało się że lewy górny prosty wahacz jest do wymiany. Mam nadzieje że jak go wymienię to będzie wszystko ok. Dam znać czy to pomogło.
marcin78 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 wsadz 4 bieg i pociągnij do80km/h, drgania ustępują? może za niskie obroty za wysoki bieg
przemojaw Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 w sumie jak dam bardziej gazu na 4 biegu to drgania ustępują wahacze to raczej nie będą bo dawałem niedawno do mojego mechanika który mi wymieniał kompl. i sprawdzał wszystko pod autkiem czy czasem sie coś nie obluzowało. Ps ale np 60km/h na 4 biegu to wydaje mi sie że to nie jest za wolno jak myślicie
Pandzior Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Może to łącznik elastyczny za turbo? Ja staram się jeździć, po rozgrzaniu auta, w zakresie obrotów od 1800 w górę. Niższe obroty na wysokim biegu mogą powodować drgania karoserii.
przemojaw Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 Ja nigdy nie jeżdżę na nie rozgrzanym silniku i muszę powiedzieć że te wstrząsy są dopiero odczuwalne bardziej gdy auto sie nagrzeje jak kolega wyżej napisał żebym spróbował na 4 do 80km/h więc tak zrobiłem ale niestety czuć a na 5 jak sie chce rozpędzić to też dopiero jak jest prawie 2000 obr. to przestaje
Michał Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Ja nigdy nie jeżdżę na nie rozgrzanym silniku i muszę powiedzieć że te wstrząsy są dopiero odczuwalne bardziej gdy auto sie nagrzeje jak kolega wyżej napisał żebym spróbował na 4 do 80km/h więc tak zrobiłem ale niestety czuć a na 5 jak sie chce rozpędzić to też dopiero jak jest prawie 2000 obr. to przestaje poduszki pod silnikiem i skrzynią całe? plecionka wydechu za turbo też cała? przyczyny szukałbym raczej w zespole napędowym niż w zawieszeniu skoro objawy mają związek z obrotami silnika
pawelc Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Sprawdź półośki i przeguby wewnętrzne. Miałem podobny temat w Escorcie ( krzywa półoś po kolizji z krawężnikiem ), a teraz miałem to samo w Mondeo mk III ( tu jest to standart, robi się luz na przegubie wewnętrznym ). ..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się