turbobastard Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8LO 862 257 A Component and/or Version: ZV-Pumpe, DWA Software Coding: 01416 Work Shop Code: WSC 65535 16 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01361 - Switch for Anti-Theft Alarm: Close 29-00 - Short to Ground 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open 29-00 - Short to Ground 01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground 01363 - Switch for Central Locking: Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal 01364 - Switch for Central Locking: Passenger Door (F114) 27-00 - Implausible Signal 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 28-00 - Short to B+
mcm Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 skasuj i zobacz które się pojawią na nowo bo w module zamka centralnego czasami duzo błędów sporadycznych się pojawia, jeślo wszystko działa OK to nie ma się co martwić na zapas[br]Dopisany: 29 Styczeń 2010, 22:19_________________________________________________a po drugie użyj szukajki i pewnie znajdziesz większość z tych błędów
turbobastard Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2010 tak zrobie, 16 bledow to dosc sporo, centralny dziala jako tako wsystko sie otwiera i zamyka tylko troche wolno caly ten system jest troche zamulony wiec moze rzeczywiscie ta pompka nie domaga? gdzie ja ja wogole moge znalezc tam w samochodzie? Powinienem od razu poszukac zamiast zawracac dupe, nic co tu napisalem nie jest juz aktualne bo po dwoch godzinach czytania dowiedzialem sie tego o co najpierw zapytalem
gustav200 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Pompka działa wolno bo gdzieś masz przeciek powietrza.
Adrian A4 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 ka znajduje się w bagażniku po prawej stronie pod kieszonka tak w błotniku jest ona obudowana taka pianka:) co do nieszczelności to sprawdź ciśnieniowo wszystkie przewody i zobacz gdzie ucieka albo gdzie puszcza podciśnienie:) trochę roboty ale można na spokojnie sobie poradzi ale przede wszystkim jak było już napisane skasuj błędy i wrzuć jakie się pojawiają na nowo to pomożemy ustalić co się dzieje:)
turbobastard Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Opublikowano 7 Lutego 2010 A wiec po skasowaniu bledow pozostal tylko ten: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak). Przelecialem wszystkie boczki jak i to miejsce gdzie sie te rurki rozdzielaja jak i przy pompie,wszystko wyglada na jak w najlepszym porzadku a wszystkie drzwi otwieraja sie i zamykaja kazde w roznym czasie,chodzi mi o to ze te pstryczki w drzwiach odskakuja i chowaja sie niejednakowo i slychac jak pompa przez kilka sekund po otwarciu/zamknieciu jeszcze chodzi. Wymienic ja?
mcm Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 jeśli działa zostaw w spokoju, ja mam tak od 3 lat i wszystko śmiga bez problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się