Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analizę błędów


turbobastard

Rekomendowane odpowiedzi

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8LO 862 257 A

Component and/or Version: ZV-Pumpe, DWA

Software Coding: 01416

Work Shop Code: WSC 65535

16 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear

35-00 - -

01374 - Alarm triggered by Terminal 15

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

01361 - Switch for Anti-Theft Alarm: Close

29-00 - Short to Ground

01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open

29-00 - Short to Ground

01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124)

29-00 - Short to Ground

01363 - Switch for Central Locking: Driver's Door (F59)

27-00 - Implausible Signal

01364 - Switch for Central Locking: Passenger Door (F114)

27-00 - Implausible Signal

01365 - Lock/Unlock Switch: Interior

29-00 - Short to Ground

01365 - Lock/Unlock Switch: Interior

28-00 - Short to B+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skasuj i zobacz które się pojawią na nowo bo w module zamka centralnego czasami duzo błędów sporadycznych się pojawia, jeślo wszystko działa OK to nie ma się co martwić na zapas[br]Dopisany: 29 Styczeń 2010, 22:19_________________________________________________a po drugie użyj szukajki i pewnie znajdziesz większość z tych błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zrobie, 16 bledow to dosc sporo, centralny dziala jako tako wsystko sie otwiera i zamyka tylko troche wolno caly ten system jest troche zamulony wiec moze rzeczywiscie ta pompka nie domaga? gdzie ja ja wogole moge znalezc tam w samochodzie?

Powinienem od razu poszukac zamiast zawracac dupe, nic co tu napisalem nie jest juz aktualne bo po dwoch godzinach czytania dowiedzialem sie tego o co najpierw zapytalem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ka znajduje się w bagażniku po prawej stronie pod kieszonka tak w błotniku jest ona obudowana taka pianka:) co do nieszczelności to sprawdź ciśnieniowo wszystkie przewody i zobacz gdzie ucieka albo gdzie puszcza podciśnienie:) trochę roboty ale można na spokojnie sobie poradzi ale przede wszystkim jak było już napisane skasuj błędy i wrzuć jakie się pojawiają na nowo to pomożemy ustalić co się dzieje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec po skasowaniu bledow pozostal tylko ten: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak).

Przelecialem wszystkie boczki jak i to miejsce gdzie sie te rurki rozdzielaja jak i przy pompie,wszystko wyglada na jak w najlepszym porzadku a wszystkie drzwi otwieraja sie i zamykaja kazde w roznym czasie,chodzi mi o to ze te pstryczki w drzwiach odskakuja i chowaja sie niejednakowo i slychac jak pompa przez kilka sekund po otwarciu/zamknieciu jeszcze chodzi. Wymienic ja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli działa zostaw w spokoju, ja mam tak od 3 lat i wszystko śmiga bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...