jarek3251 1 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 pisze tak bo sprawdzałem juz wszystko i nic to nie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FuThe 0 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Wrzuciłem logi do działu Diagnostyka VAG: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow_szarpanie_przy_przyspieszaniu-t117078.0.html[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 22:44_________________________________________________Powiedzcie (albo najlepiej pokażcie) gdzie jest wtyczka od "impulsatora", której wypięcie daje szanse na wykluczenie nastawnika i możliwość szukania przyczyn szarpania w innym miejscu...? Jakieś zdjęcie (AFNa najlepiej) z zaznaczonym miejscem i samą wtyczką będzie baaaaaardzo pomocne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 tutaj masz zaznaczyłem jak umiałem kółkami kolorowymi jeśli nie znajdziesz to jesteś tępy . sa tam 2 obok siebie wtyczki musisz wypiąć tą dalej osadzoną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FuThe 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Problemem najprawdopodobniej był BOX, o którym w sumie zapomniałem, że go mam i za namową kolegów z forum (wypisałem się w dziale diagnostyki VAG) postanowiłem usunąć. Może nieco autko straciło na mocy, może... ale nie szarpie i to mi głównie chodziło. Nie wiem czy ten box sie po prostu zepsuł czy co się z nim stało, że na początku jak go kupiłem to jezdził ok (wiec boxa nie wyjałem, mechanik też mówił "jak jezdzi to nie wyjmuj") a po zmianie świec i ostatniej wymianie oleju i filtrów zaczął szarpać. Może też nasze polskie paliwo się temu przysłużyło, choć staram się jeździć na BP Ultimate. Raz tylko nadziałem się na shit i to na shellu (w Raciborzu!! nie polecam!!). W każdym razie na chwilę obecną jest dobrze, zobaczymy jak będzie dalej. Czy spadnie spalanie...jak tak, to przeżyję tą minimalnie mniejszą moc. A może kiedyś się szarpnę na poważnego wirusa. Czas pokaże...teraz trzeba się zabrać za przygotowanie do sezonu wiosenno-letniego... a trochę planów mam:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Nastawnik do czyszczenia...jak tymczasowo chcesz zrobić to odkręć taką czarną koske u góry wysuń ją troche...wyleci troche paliwa i powinno być dobrze...u rodziców w 1Z już to działa ponad rok...objawy były takie same Kolego zrobiłem tak jak pisałeś w swoim poście i auto mi bardziej zamuliło, na 1-2-3 idzie jak żółw. Co się mogło stać, po odkręceniu czarnego elementy wypłynęła czysta ropa nic nie była zasyfiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FuThe 0 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Było spoko jakiś miesiąc niecały...bak paliwa przejechałem, spalanie bardzo zadowalające 5,7/100. Ale nie może być spokojnie...zaczęło coś cykać z przodu przy przyspieszaniu...nowy wątek napisałem: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_cykanie_niemetaliczne_przy_przyspieszaniu-t120224.0.html No i teraz nie wiem co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się