smajko Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam Panowie rzuccie okiem na logi moje AVFki, odcina mi turbo przy okolo 3tys obrotow. To moje pierwsze zebrane logi wiec prosze o wyrozumialosc Zrobilem statycznie grupy Grupa 000) Grupa 003) Grupa 011) oraz dynamiczne dla grup 03 i 11 Log (0 - 003) Log (1 - 011) w bledach mam 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent czyli jak rozumiem zbyt duze cisnienie z turbo? co moze byc przyczyna? zapieczone kierowniczki?? gdyby bylo trzeba cos jeszcze pologowac to dajcie znac bo zanim sie w tym polapalem za pierwszym razem bateria w lapie juz umierala dzienx! pozdr sm
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Turbo przeladowuje,Najprawopodobniej do czyszczenia/regeneracji
smajko Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 i tu powstaje pytanie czy jest sens czyscic za 500 skoro cala regeneracja kosztuje 800???
przemik Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Chcialbym zobaczyc logi 011 Basic Settings tego samochodu...
przemik Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Raczej nie bedzie n75 i wcale na niego nie stawiam
spanky Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Raczej nie bedzie n75 i wcale na niego nie stawiam czujnik chyba tez nie ...
smajko Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Opublikowano 13 Lutego 2010 chyba cos popie... z linkami do logow ;( przemik tutaj masz grupe 11: Log (0 - 011,011,011,011) co podejrzewasz???
Nethron Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 ja sie podlacze pod temat bo mam takie same objawy. Auto po zimie jakies takie slabsze i zamulone. Auto lapie kopa dopiero kolo 2000 obr. Wczesniej wciskalo juz kolo 1700. Tryb awaryjny dosc czesto, do tego moje logi statyczne i dynamiczne wygladaja prawie tak samo. N75 u siebie wykluczylem bo w 11 BS wszystko niby gra. Nie jestem znawca (dopiero zaczynam przygode z diagnostyka ) ale na moje oko zapieczone kierownice. Sztanga pracuje, ale wychyl jest troche chyba zbyt maly. Kiedys mialem wiekszy. Biore sie za to w przyszlym tygodniu. Przy okazji wyczyszcze MAF. Skazania mam takie jak u kolegi, czyli duzo zawyzone, szczegolnie w zakresie od 1700 do 3000 gdzie u kolegi smajko wystepuje przeladowanie. Choc z drugiej strony takie zawyzone wskazania mogą byc spowodowane wlasnie przeladowaniem. W sprężarce ze wzrostem cisnienia wzrasta tez strumien powietrza. Logi z gupy 3 BS tez mam wlasciwie takie same. Chyba troche syfu w tym dziadostwie sie nazbieralo i sie nie domyka. Wyczyszcze i zaslepie !! Czy moja diagnoza jest trafna ?? pozdro
przemik Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 chyba cos popie... z linkami do logow ;( przemik tutaj masz grupe 11: Log (0 - 011,011,011,011) co podejrzewasz??? Podejrzewam zapieczone VTG i to tak zdrowo... turbina kwalifikuje sie do czyszczenia. ja sie podlacze pod temat bo mam takie same objawy. Auto po zimie jakies takie slabsze i zamulone. Auto lapie kopa dopiero kolo 2000 obr. Wczesniej wciskalo juz kolo 1700. Tryb awaryjny dosc czesto, do tego moje logi statyczne i dynamiczne wygladaja prawie tak samo. N75 u siebie wykluczylem bo w 11 BS wszystko niby gra. Nie jestem znawca (dopiero zaczynam przygode z diagnostyka ) ale na moje oko zapieczone kierownice. Sztanga pracuje, ale wychyl jest troche chyba zbyt maly. Kiedys mialem wiekszy. Biore sie za to w przyszlym tygodniu. Przy okazji wyczyszcze MAF. Skazania mam takie jak u kolegi, czyli duzo zawyzone, szczegolnie w zakresie od 1700 do 3000 gdzie u kolegi smajko wystepuje przeladowanie. Choc z drugiej strony takie zawyzone wskazania mogą byc spowodowane wlasnie przeladowaniem. W sprężarce ze wzrostem cisnienia wzrasta tez strumien powietrza. Logi z gupy 3 BS tez mam wlasciwie takie same. Chyba troche syfu w tym dziadostwie sie nazbieralo i sie nie domyka. Wyczyszcze i zaslepie !! Czy moja diagnoza jest trafna ?? pozdro Pokaz logi - okaze sie czy dobrze trafiles...
Nethron Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 chyba cos popie... z linkami do logow ;( przemik tutaj masz grupe 11: Log (0 - 011,011,011,011) co podejrzewasz??? Podejrzewam zapieczone VTG i to tak zdrowo... turbina kwalifikuje sie do czyszczenia. ja sie podlacze pod temat bo mam takie same objawy. Auto po zimie jakies takie slabsze i zamulone. Auto lapie kopa dopiero kolo 2000 obr. Wczesniej wciskalo juz kolo 1700. Tryb awaryjny dosc czesto, do tego moje logi statyczne i dynamiczne wygladaja prawie tak samo. N75 u siebie wykluczylem bo w 11 BS wszystko niby gra. Nie jestem znawca (dopiero zaczynam przygode z diagnostyka ) ale na moje oko zapieczone kierownice. Sztanga pracuje, ale wychyl jest troche chyba zbyt maly. Kiedys mialem wiekszy. Biore sie za to w przyszlym tygodniu. Przy okazji wyczyszcze MAF. Skazania mam takie jak u kolegi, czyli duzo zawyzone, szczegolnie w zakresie od 1700 do 3000 gdzie u kolegi smajko wystepuje przeladowanie. Choc z drugiej strony takie zawyzone wskazania mogą byc spowodowane wlasnie przeladowaniem. W sprężarce ze wzrostem cisnienia wzrasta tez strumien powietrza. Logi z gupy 3 BS tez mam wlasciwie takie same. Chyba troche syfu w tym dziadostwie sie nazbieralo i sie nie domyka. Wyczyszcze i zaslepie !! Czy moja diagnoza jest trafna ?? pozdro Pokaz logi - okaze sie czy dobrze trafiles... http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/zamulenie_po_mrozach_logi_do_analizy-t118919.0.html;new#new Proszę bardzo Założyłem własny wątek, zapraszam
smajko Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 turbo do czyszczenia dokladnie, po czyszczeniu (550zl ) autko smiga jak nowe pozdr i dzieki za podpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się