Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Czujnik temperatury silnika


lukaszk

Rekomendowane odpowiedzi

witam

lambda już sie nie pojawia...

ale pozostal problem z odpalaniem gdy jest na minusie to odpalam go 5 minut przesada...

jak wplyw na zaplon maja kable od swiec ?

byly 5 omowe a teraz sa 1 omowe?

chyba sprzedam moja OOOO nie mam potrzeby zatrzec silnika przy odpalaniu[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 10:10_________________________________________________aku ma 50 ah [br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 10:14_________________________________________________na vagu tylko blad czujnika temp zostal

moze w tej sytuacji logi przy odpalaniu pomogą, pomogą ?

prosze o pomoc...

[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 10:18_________________________________________________po dogłebnym sprawdzeniu opcji szukaj, google i binga, zaryzykuje i wymienie pompe paliwa

a objawy mam takie ze przy 8 sekundowym krenceniu rozrusznikiem co chwila podskakuja obrot z 0 do 300/400 i tak kilka razy

potem po 2 minutach zlapie tak z 800, zacznie rzucać silnikiem wskoczy na 1200 unormuje sie wibracja i mozna jechać... tylko co to za przyjemność z takiej jazdy OOOO ![br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 13:02_________________________________________________wydaje mi sie ze to paliwko nie dochodzi, mam lpg i staram sie utrzymywac tylko 1/4 baku pb

dzis sprawdze bezpiecznik (nr.28) i stan bicia serca pompy...

jak myslicie moze to byc pompa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby pompa była zepsuta-nie jechałby w ogóle-nie podawałaby paliwa[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 13:21_________________________________________________trzebaby sprawdzić ciśnienie na listwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzic jezdzi, na cieplym silniczuk palic pali, dodam ze w tym czasie zmienilem filtr paliwa, litr powietrza, czyscilem przepustnice (pomoglo, obroty na wolnym nie sakcza juz!), dodam jeszcze ze czasami jest tak ze jak schodzi z obrotów to tak przy 1500/2000 poszarpuje silniczkiem...[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 13:26_________________________________________________jaki na vagu sprawdzic cisnienie?...

jaki kanał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak następnym razem będziesz długo kręcił-odkręć świece i będziesz widział,czy są mokre,wyeliminujesz brak paliwa na listwie i wtedy będziesz pewny,że paliwo do listwy dochodzi-manometr pokaże z jakim ciśnieniem :wink4:

potem trzeba się zająć zapłonem na zimnym silniku,a jak silnik rozgrzany,zgasisz,to są problemy z uruchomieniem,czy tylko na zimnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ciepłym przy odpalaniu jest tylko zaciecie (szarpniecie) obrotami tak przy 600 obr/min ale pali ok (czyli jak odpalam to...uruchamiam zapłon-100/200/300/400/500/600szarpniecie/700/800.../1200 lepiej nie opisze tego procederu :wink4:)

po długim krenceniu gdy odpali czuc paliwko w kabinie...[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 13:52_________________________________________________czyli jak sa mokre to paliwko dochodzi tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz możliwść podmiany kabli na te,co miałeś wczesniej-może rzeczywiście one są winne...jak śmierdzi paliwem-to dochodzi,potem zalewa i dlatego ciężko odpalić,zmień kable,a świece kiedy zmieniałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece i kable zmienialem tak ze 2 miesiace temu...

swiece NGK, kable NGK ale wlasnie te jedno omowe (byly 5 omowe przyp.)

mam tylko trzy dobre bo jeden przewod uszkodzil mechanik jak nie mogl wyciagnac i bylo przebice chodzil na 3 garach,

ale postaram sie przelozyc jedna z opla bo tak mialem ale to w poniedzialek, a dzis sobota...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jezeli nie ma innych propozycji to poczekam do poniedzialku :)

ale zeby OOOO mialo takie problemy... na zimnym... nie pali...

a z doswaidczenia miales juz takie tematy na forum?[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 14:10_________________________________________________ok... a jezeli to listwa wtryskowa to co mnie czeka w temacie naprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wymieniłeś czujnik temp. a błąd pozostaje to sprawdź go VAGiem, TU masz jak go się sprawdza. Najważniejsze sprawdzić ile wskazuje na zimnym silniku G62 w [01 ENGINE], poza tym czujnik kupiłeś ori czy Made in China ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

zamontowałem dziś czujnik temperatury płynu ori OOOO (G62), i odpalanie bez problemu, zero szarpnięć na obrotach, poprawiło się grzanie, temperaturę 90C osiąga b.szybko !

błędów na Vagu zereo, temperatura w 01 = 17

dzięki za każde info i pomoc! pozdrawiam Audi A4 Klub!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dopiero po 33 odpowiedziach w Twoim wątku zdecydowałeś się wymienić czujnik ? ... :wallbash: A na początku pisałeś, że czujnik jest nowy :mysli:

16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

...

a i czujnik jest nowy okolo 2 miesiecy

...

chyba, że to był jakiś made in Tajwan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik był nowy lub miał być nowy czy made in china nie mam pojecia zamontowany przez magika, ja nie wiem bo go nie widzialem ale byl bez znaczka OOOO

teraz zdecydowalem sie kupic sam drugi...

jak sie okazalo pierwszy byl walniety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwne bo ja mam przy bloku też 4 PINowy ale niebieski.

Błędy poszukam to wyśle zaraz.[br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 15:45_________________________________________________

podłączyłem Vaga :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557 B

Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06335

5 Faults Found:

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

26-10 - Output Open - Intermittent

16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

P0501 - 35-10 - - - Intermittent

Ad 1. Wymieniłem czujnik temperatury , kupiłem oryginalny w serwisie audi taki niebieski.

Ad.4 Wymieniałem też zawór węglowy związany z odpowietrzeniem baku paliwa.

pozatym wymieniłem świece, Kable WN.

wymieniłem czujnik temperatury taki niebieski 4 pinowy

nic sie nie zmieniło nawet po wykasowaniu błędów vagiem.

nadal jest błąd czujnika temperatury - czujnik sprawdziłem potencjometrem ten co kupiłem nowy i ten stary oba okazały sie być sprawne.

Obroty na jałowym biegu falują 780-840obr./min cały czas nawet po nagrzaniu silnika

Może u mnie ktoś kiedyś pomylił czujniki i wstawił przy bloku ten niebieski zamiast zielonego sam już nie wiem. A możesz u siebie sprawdzić czy masz na przewodzie od chłodnicy jakiś czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...