MarEsp Opublikowano 10 Czerwca 2007 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Może ktoś powie czy silniki benzynowe 1,8Turbo przy średniej i normalnej eksploatacji są mniej długowieczne niż 1,8 bez turbo, czy tak samo lub bardziej długowieczne ? Podejrzewam, że 1,8T są z lepszych materiałów wykonane bo nie sądzę że do 1,8 dodano tylko turbo i po 1 cewce na cylinder a reszta bez zmian ? Czy ktoś wie co wzmocniono w silniku 1,8 T w porównaniu do 1,8 bez turbo ?
michua4 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Opublikowano 10 Czerwca 2007 nie wiem dokładnie ale napewno jest coś wzmocnione są wieksze temperatury no i wydajność lepsza ja wiem tylko jak koles zasadził do calibry turbo to po jakimś czasie to śilnik pękł no i miał z tego taki biznes pozdrawiam uzupełnij profil
lukaszek13ns Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Tego jestem pewnien ze, napewno sa wzmocnione tloki i pierscienie to podstawa no reszta napewno.
MarEsp Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Opublikowano 8 Lipca 2007 Tego jestem pewnien ze, napewno sa wzmocnione tloki i pierscienie to podstawa no reszta napewno. Odświeżam temat bo nie wierzę, aby nikt z forumowiczów nie wiedział czym różni się silnik 1,8T od 1,8 (oprócz dołożenia turbo i 4 cewek i innych świec) czy kupując wał korbowy, tłoki, cylindry, głowicę - do obu silników są te same numeru katalogowe części ? W ogóle nie wzmacniano silnika 1,8T względem 1,8 ?
Gość spedyt Opublikowano 8 Lipca 2007 Opublikowano 8 Lipca 2007 Sprawdziłem numery części które podałeś i tylko głowica ma inny numer Na potwierdzenie wał
gregory Opublikowano 9 Lipca 2007 Opublikowano 9 Lipca 2007 www.vagcat.com Sam sobie możesz sprawdzic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się