A4-Tomek 5 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam Nie wiem czemu ale przy dłuższej jeździe wskaźnik temperatury pokazuje mi tylko 70 stopni (jechałem z Krakowa do Gliwic). Co to może być? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samaelos 0 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Standardowe 2 możliwości. Uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej (jeżeli różnica pomiędzy blatem a 49 kanałem klimatronika jest znaczna) lub uszkodzony termostat (jeżeli na kanale 49 jest podobnie jak na blacie). Uszkodzony czujnik pokaże też VAG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam Nie wiem czemu ale przy dłuższej jeździe wskaźnik temperatury pokazuje mi tylko 70 stopni (jechałem z Krakowa do Gliwic). Co to może być? Pozdro Ale rozgrzewa ci sie w ogóle do 90 st czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatko 0 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Standardowe 2 możliwości. Uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej (jeżeli różnica pomiędzy blatem a 49 kanałem klimatronika jest znaczna) lub uszkodzony termostat (jeżeli na kanale 49 jest podobnie jak na blacie). Uszkodzony czujnik pokaże też VAG. na 49 kanale masz temp. w skrzyni. temp pracy silnika jest na 51 Witam Nie wiem czemu ale przy dłuższej jeździe wskaźnik temperatury pokazuje mi tylko 70 stopni (jechałem z Krakowa do Gliwic). Co to może być? Pozdro u mnie po wymianie płynu w chłodnicy pokazuje w zakresie do 80 stopni. Na 51 kanale mam 90 stopni i też nie wiem czemu tak się dzieje vag nic nie pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 no temperatura doszła do 70 stopni i koniec jak jechałem wolniej to minimalnie spadła o jedną kreskę a potem znowu doszła do 70 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepann 0 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Wymień czujnik temperatury niebieski .Jest między silnikiem grodzią kabiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatko 0 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Wymień czujnik temperatury niebieski .Jest między silnikiem grodzią kabiny najpierw czujnik potem termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 na 49 kanale masz temp. w skrzyni. temp pracy silnika jest na 51 49 kanał=temp skrzyni?? chyba coś ci się pomyliło!! do autora wątku: znajdź sobie 30sto paro stronnicowy wątek o termostacie i czujniku, a potem przeczytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Do autora, a może dla reszty też : Poczytaj TO i wszystko powinno być jasne ...Uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej (jeżeli różnica pomiędzy blatem a 49 kanałem klimatronika jest znaczna)... To przecież wskazania z tego samego czujnika-G2 na 49 kanale masz temp. w skrzyni. temp pracy silnika jest na 51 W czym ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Ale gdzie dokładnie jest ten czujnik temperatury wody? Bo nie mogę go znaleźć. Przypomnę że ciągle kręci się wentylator zaraz jak odpalę silnik i nie wiem czy tak ma być. Może to coś z przekaźnikiem wentylatora? Jeśli tak to gdzie on jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tw182 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 są dwa czujniki jeden 4ro pinowy (górny) skoro odpowiada za blat i kompa, to od czego jest ten dolny dwupinowy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 no ten 4-ro pinowy znalazłem tylko że kupiłem nowy czujnik tyle że 2 pinowy i nie wiem co teraz. Czyli z tego wynika że są dwa czujniki. Pierwszy na przewodzie wodnym dochodzącym do głowicy jeśli się nie mylę a DRUGI gdzie jest?? Chyba sprzedawca mnie w ciula zrobił chociaż twierdził że będzie pasować bo w katalogu szukał.[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2010, 22:39_________________________________________________Nie wiem czemu ale mam głupie przeczucie że to termostat walnął tyle że jego wymiana wymusza zlanie płynu chłodzącego. Podpięcie przez złącze diagnostyczne pokaże co może być przyczyną?? Bo tak to chyba będę szukać przyczyny do usranej śmierci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Podpięcie przez złącze diagnostyczne pokaże co może być przyczyną?? Bo tak to chyba będę szukać przyczyny do usranej śmierci. Tak. Poczytaj, tam jest opisane jak sprawdzić czujnik G2 i G62 http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek TDI 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witajcie, wczoraj wymieniłem termostat,bo też pokazywało tylko 70C i na vagu i na wskazniku,kupiłem wahler i po 5km przy temperaturze zewnętrznej 4,5C,trzyma 90C aż miło,że się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Ja sam nie mam jak podpiąć się pod vaga więc będę musiał jechać do ASO Audi. Ciekawe ile kosztuje podpięcie się i sprawdzenie błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tw182 1 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 no to lepiej kup na allegro kabelek, wyjdzie Cię spoooro taniej, a będzie na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 No tak kupić kabel to nie problem ale czy sobie poradzę z odczytem błędów. Co do tej temperatury to pokazuje się 90 stopni jeśli trochę pojeżdżę, zgaszę go i odpalę znowu zanim ostygnie silnik i znowu pojeżdżę ale dłużej to wtedy wskoczy wskaźnik na 90 (no prawie czyli jakieś 88 stopni) jak jeżdżę ciągle bez gaszenia i długo to za nic nie wskoczy na 90 tylko trzyma się temperatura pomiędzy 70-75 stopni. Dzisiaj nawet tak miałem. Zrobiłem kilkadziesiąt km temperatura doszła do 70 i trzymała się na tym poziomie. Zgasiłem auto dosłownie na moment potem znowu odpaliłem i pojechałem i po pewnym czasie patrze a tu 90 stopni mi pokazuje. Ja już nie wiem o co chodzi. Widzę że beż VAG-a ani rusz bo źródła problemu chyba nie znajdę na własną rękę.[br]Dopisany: 30 Kwiecień 2010, 12:24_________________________________________________Podczas wyjazdu na majowy weekend zauważyłem na trasie (w jedną stronę robiłem ok. 130 km) że jeśli wskazówka dojdzie do 90 stopni to potem zaczyna szaleć czyli jak jadę szybko czyli ponad 100 km/h to pokazuje 90 stopni a jak zwalniałem to wskazówka opadała tak między 75 a 80 stopni i potem jak znowu przekraczałem 100 to wskazówka dźwigała się do 90 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talib1990 4 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 zamiast jeździć po ASO to wybrałbyś się na któregoś spota w twojej okolicy i na pewno problem rozwiązałbyś równie profi. ps. pewnie masz walnięty czujnik cieczy chłodzącej albo termostat. Vag powinien pokazać błąd. Na pewno nie jest to spowodowane twoim stylem jazdy, ponieważ silniki montowane w Audi słyną z tego, że w dobrej kondycji dochodzą do 90 stopni i trzymają ją jakby ktoś wskazówke przykleił w optymalnej pozycji ( oczywiście wyłączając możliwośc butowania ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 To czy pojedziesz 130 km/h , 70 km/h , czy 180 km/h nie może mieć wpływu na zmiany/spadki temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 o tym to ja wiem dlatego szukam po forum przyczyny ale też założyłem ten wątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się