Wihajster 31 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 jak w temacie znalazłem na innym forum ale moze sie przydać jak ktos chciałby sam to zrobić http://mk4asv.ekoleg.pl/pliki/TDI/Drivbiwire_VNT_repair_procedure.pdf Fotki z czyszczenia turbiny bez opisu: http://s114.photobucket.com/albums/n267/G_tdi/vw/turbosprezarka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Marcio 0 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Super dokładne Jak sam czyściłem kierownice w AFN sugerowałem się na opisie z forum passata i było parę potknięć po drodze. tylko jakiego i po co używają tam smarowidła wysokotemperaturowego? Nie słyszałem żeby ktoś używał smarowania wewnątrz turbiny, zwłaszcza w gorącej części. Swoją złożyłem w całości na sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Mi sie wydaje ze ktoś tam smarował gwinty na śrubach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koval78 0 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78603 Podobny opis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 I jeszcze to samo ze strony vw-passat.pl http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się