franek84 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Koledzy nie wiem co sie dzieje może coś pomożecie, nic nie widze na forum dla silnika 1Z stąd moje zapytanie Borzkaem si wcyeđniej y brakiem doadowania+usterk usunem )regulacja sztangi WTG. teraz jest duch w tym silniku tylko problem jest taki- zachowanie auta: jeżeli jest zimny silnik nie mam zastrzeżeń auto śmiga jak trzeba. zagrzany do ok 70stopni zaczyna strajk ruszam np ze świateł gdzie chwilę trzeba wiadomo odczekać na pierwszym biegu -muł, drugi bieg-muł,trzeci bieg zaczynam coś czuć turbinkę, czwarty prawie ok jest a na piątym zawsze ciągnie dobrze! jeżeli muszę zwolnić i nie dopuszczę do spadku obrotów do 0,8 tyś czyli nie wciskam sprzęgła i nie jade na jałowym tylko hamuję silnikiem i szybko zredukuję do np. trójki jest ok ciągnie i wszystko ok ale jak wcisnę sprzegło i spadnie z obrotów jest lipa wszystko od początku dziwna sprawa, wężyki ok, wszystko na silikon, opaski dociągnięte, nie kopci. Widziałem na forum schemat przewodów ciśnieniowych od AFN-a chyba i tam od IC oprócz rury wlotu i wylotu był taki cieniutki wężyk ciśnieniiowy, u mnie tego nie ma (kiedyś płukałem IC ) czy powinno być? wg mnie wygląda to tak jakby układ nie trzymał ciśnienia czy gdyby IC był dziurawy mogło by tak być?? pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi
Wihajster Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 gdzie wkleiłeś logi bo ich nie widzę??
franek84 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Opublikowano 21 Lutego 2010 wiem wiem że wróżenie z fusów bez logów ale nie mam możliwości zrobić. może komuś coś takiego się przytrafiło.... pzdr[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 14:24_________________________________________________Właśnie wróciłem od etki, podpiąłem VAG-a, logów nie zrobiłem ale błędy sprawdziłem i jest to 553-błąd sporadyczny (to chyba coś z G70 czyli przepływką o ile wiem ) co robić -odpiąłem ją kiedyś auto było mega zamulone-czyli ok jest, wyczyściłem ją też kiedyś ale może słabo jakieś rady??
Dżej Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Widziałem na forum schemat przewodów ciśnieniowych od AFN-a chyba i tam od IC oprócz rury wlotu i wylotu był taki cieniutki wężyk ciśnieniiowy, u mnie tego nie ma (kiedyś płukałem IC ) czy powinno być? wg mnie wygląda to tak jakby układ nie trzymał ciśnienia czy gdyby IC był dziurawy mogło by tak być?? pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi U mnie od IC nie odchodzi żaden dodatkowy wężyk. Jest wlot i wylot, oba na grubych rurach. Jak miałem dziurawy IC to notlaufa łapał tak jak większości, czyli na piątce pomiędzy 2700 a 3200 obrotów. Ruszając spod świateł do ilu rpm kręcisz silnik?
franek84 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Opublikowano 21 Lutego 2010 2200-2400 obr/min raczej bliżej 2200(oczywiście nie na zimnym )jak pisałem błąd 553 sporadyczny ale dlaczego jak się zagrzeje silnik -na zimnym przy 1500obr/min czuje że lekko sobie przyspiesza.[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 18:19_________________________________________________dodam że jak czuje że dobrze się wkręca to nie potrzebuję aż tyle do 2000tyś wystarczy i redukcja. powiem szczerze że od roku mam etkę ale teraz się przekonałem jak one chodzą(niestety nie wpełni ale myslę że niedługo się to zmieni) :hi:a nie wyobrażam sobie 110km, o 131 nie wspomnę pzdr
Dżej Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Tak trochę za mało go kręcisz. Na początek spróbuj przeczyścić przepływkę. Potem weź go na trasę i porządnie przegoń. Na trójce do 3,5 -4 nie za długo i zerknij w lusterko czy nie dymi.
franek84 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 przeczyściłem koledzy przepływke i okazało się że auto ma moc jak dla mnie ok ale znów niepokoi mnie to że momentami jeszcze lepiej ciągnie, płynnie i lekkie muśnięcie gazu daje efekt mega (jak dla mnie)przyspieszenia tylko szkoda że tylko czasami (czyściłem jakimś hybrydowym środkiem za 15zł ;() moja przepływka to oeginał z 03/1996r i myśli chyba o emeryturze. jeżeli uznacie że to ona to proszę o jakieś namiary najlepiej na używke (tylko Pierburg, moja taka jest i 14 lat przeciepiała )bo nie mam kaski niestety za wiele na, nie dam rady nowej kupić pozdrawiam i dziękuję za pomoc[br]Dopisany: 23 Luty 2010, 20:53_________________________________________________Kolego Dżej w sobote go przegoniłem , nawet do 4.500tyś, nie kopci, oleju nie bierze(świeżo po wymianie), paliwa w normie spalił-zrobiłem 500km na dobrej trasie. rano tylko dziwnie mi telepie silnikiem -nawetprzy dużych mrozach tak nie mialem jak by świeczki mi nie grzały ale tu taka może być właśnie przyczyna bo mechanik mi kapturki pourywal jak w listopadzie wymieniał :wallbash:teraz trzeba by usiąć przewody i lutować czy coś>...?ale to nie o tym tu dam sbie radę, tylko co ztą mocą....
pablo_ua4 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Musisz kolego najlepiej uzbierać sobie jakoś kaske i kupić nową tą przepływkę bo z takiego czyszczenia jej to nic nie będzie, a tylko to jest męką dla silniczka jak mu cos dolega
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się