Adriano007 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Witam. Dziś podpiąłem Vaga pod swój wózek i wskazał mi taki błąd: 17965-sprawdz rurki podciśnienia,czy się nie zagięła gdzieś,bo ciśnienie wraca i/lub nie przechodzi ,ewentualnie zle podłączone Oczywiście błąd rozszyfrował mi jeden z forumowiczów z działu ,,Diagnostyka Vag" Moje pytanie w którym miejscu znajduje sie ta rurka, od czego i do czego przychodzi ewentualnie proszeo naprowadzenie mnie na nią w inny sposób. A i jakie są przyczyny jej awarii? Pozdro i z góry Dzięki
goldi Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Kolego ten błąd miałem ostatnio jak diagnozowałem AJM w tym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t117564.0.html;highlight=goldi i niestety Turbinka idzie dzisiaj do czyszczenia.Jakie są objawy autka co się dzieje
daffy Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 miałem ten sam błąd jezdzilem tak rok aż turbinka padła przeładowanie wymieniłem turbike zawor N75 i jest OK
Adriano007 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 Panowie a więc tak: w sumie to kilka razy zdarzył się mi spadek mocy przy prędkości ok 110 km/h. Wtedy też zatrzymuje się gasze silnik, odpalam i wszystko wraca do normy. Zaznaczyć chce że nie zawsze tak sie dzieje tzn zauważyłem ze jak po zapaleniu samochodu który stal kilka godzin nie gazuje zbyt mocno to po przejechaniu kilku kilometrów jak się silnik zagrzeje to wszystko jest oki. W związku z powyższym tak też robie i nie mam z tym problemu. Ponadto już rozmawiałem z mechanikiem i już jestem umuwiony na czyszczenie turbinki. Kwota jaką mi zaśpiewał to 200 zł (dobry znajomy i jeszcze lepszy fachowiec) więc chyba niezbyt dużo. Pozdro. A i zmieniłem paliwo na Vpower
MRoger Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Przy okazji innego postu znalazłem shemat podciśnienia do ajm'a możesz sprawdzić !!
k0za Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Ja mam też problem z tym błędem. Na 99% to zawalona turbina, z tym że ja się przymierzam do wymiany na nową bo po ostatnim czyszczeniu wszystko śmigało tylko kilka miesięcy.
goldi Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 200 zł to jak za darmo jak za czyszczenie normalnie wołają 500 zł a kompletna regeneracja 1000 zł z gwarancją kolega wczoraj regenerował po mojej diagnozie i od razu wyrzucił katalizator i wyczyścił egr w tej kasie i pisał dzisiaj że to nie to auto teraz
Adriano007 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 Dziś znów puścilem sie w trase i po porannym odpaleniu wszystko jest oki. Tak więc u mnie nie zdarza sie to czesto ale i tak oddam do czyszczenia. pozdro
bish - kopt Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 wyczyść bo jak ci sie to przydarzy podczas wyprzedzania tira to bedzie lipa
Adriano007 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 No z tirem może być problem aczkolwiek tak jak pisałem dziś rano o 6:00 odpalilem fure i wszystko oki, ciągnie elegancko. Tak się zastanawiam czy czasem większy mróz nie odgrywa jakieś roli w tym naszym turbo?
bish - kopt Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 większa gęstość powietrza - więcej tlenu - lepsze spalanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się