Gość MorgothV8 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Hmmmm zauważyłem taką małą ciekawostkę jak silnik jest nagrzany do 90 i w pozycji N dam gazu do powiedzmy 5000 RPM i puszcze to schodzi z obrotów dośc wolno (wolniej niż 1.9 TDI innego porównania nie mam) i tak jakby lekko nierównomiernie, tj słychać takie jakby delikatne piardnięcia pzy schodzeniu z obrotów, cos jakby takie "strzały" tylko bardzo cichutkie, przypomina to troszkę takie jakby minimalne przerwania w pracy itp, na zimnym silniku to sę nie dzieje .... słychać to wyraźniej jak sie otworzy maskę - co to może być? groźne to jest? zauważyłem dopiero dzisiaj bo słabo to słychać chyba podjadę do Boscha na diagnozę..... Taki mi głupi pomysł przyszedł do głowy, może to wina benzyny 95, bo zalecana jest 98 a ten zbiornik wlałem na wsi 95 (bo tam 98 nie było), poprzedni jeździłem na 98 i chyba tego nie było akle nie dam sobie nic za to obciąć.....
Yelo Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Wyjeźdź zbiornik do rezerwy i zalej 98, paliwo może mieć wpływ, przy zbyt małej ilości oktanów mogą się pojawiać stuki... Wtedy będzie wiadomo, czy trzeba szukać dalej.
Gość MorgothV8 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 No ciekawe..... sprawdzę i na wszelki wypadek pojadę sobie do zaprzyjaźnionego serwisu Boscha coby oni stwierdzili.... PS: Jak nie paliwko to co? (przeczytałem że minimalne jakie mozna lać to Pb95 więc powinno być OK) A może ja dziury w d*pie szukam bo to raczej delikatny efekt jest.....
Yelo Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Właśnie wpływ od paliwa może być minimalny. A jak mówisz, że na wiosce 98 nie było, to pewnie 95 też lekko chrzczone Zalej 98 na pożądnej stacji (Nowy Orlen, Statoil, Shell, BP czy cóś) i powinno być ok.
Gość MorgothV8 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Tego się domyślam Tylko ciekawi mnie co jeszcze może taki efekt powodować? Nie mam żadnej koncepcji a jestem bardzo ciekawy.... może to być np. wina świec?
Kunio Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 po lipnym paliwie moze byc wina swiec albo przewodow WN
Gość MorgothV8 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Spoko tak też myslałem Wleję najpierw spowrotem 98 (jak przepale ten zbiornik) a jak znowu bedzie taki efekt to zajrzę do świec i przewodów...
pet3r Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 moga to byc tez zapchane katy lub przedmuchy w wydechu.
poziek Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 a czy czasem nie strzela ci z wydechu właśnie?? takie pierdnięcia ?? W trakcie jazdy tego nie ma??
Gość MorgothV8 Opublikowano 13 Lipca 2007 Opublikowano 13 Lipca 2007 Raczej nie ma, poza tym wczoraj sprawdzałem i tego nie słychać, może jestem przewrażliwiony...... jak mi sie kiedyś znowu trafi to obsłucham wszystko dokładnie..... [br]Dopisany: 13 Czerwiec 2007, 09:02 _________________________________________________Moja A8 wydawała "pierdzące dźwięki" i lekko niertównomiernie schodziła z obrotów (tylko na gorącym silniku) Została zabrana na kanał przeze mnie i kumpla, kumpel dawał w palnik a ja obsłuchiwałem...... To popiardywania z tłumika środkowego (pewnie jakieś blaszki w środku lub rdza) Efekt: wielkie ufff - to nic z silnika, i generalnie nic groźnego Kumpel robi jako mechanik - też to obsłuchał (dźwięk jest delikatny) i stwierdził żeby to najzwyczajniej olać i poszukać innego problemu :th: scaliłem.... było odszukać swój stary wątek; pre_pl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się