Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Znikł płyn chłodzący, ogrzewanie dziwnie pracuje


M_ILES

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegow!

Mam problem w mojej B6 ALT z wyciekiem plynu chlodzacego.

Od momentu, kiedy 12 Stycznia 2010, pewien mechanik wymienil uszkodzony termostat,

mam dziwne ubytki plynu chlodzacego (wlasciwie znika on prawie calkowicie) :confused4:

W ciagu tygodnia potrafi caly plyn gdzies ujsc. Nie byl zalany G12, lecz zwyklym. Wczoraj

rano, zauwazylem, ze ogrzewanie nie dziala, zagladam pod maske - a tam ponownie w zbiorniku zero plynu.

Jak zlokalizowac wyciek? Co moze byc przyczyna?

Prosze o pomoc!

Serdeczne dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpal silnik i obserwuj przewody, moze cos zobaczysz, jedz do mechanika niech puszcza cisnienie w uklad i moze cos wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie przyjrzyj sie wszystkim przewodom i jak mozesz jak masz to zejdź do kanału wtedy bedzie lepiej widziec miejsce skad cieknieWiesz miejsc moze byc sporo ale napewno sie znajdzie.Znajdź mój wątek bo ja znalazłem u siebie przyczyne ale dosyc długo musiałem szukac.i to w takim mejscu ze trudno naprawde było go cieżko znaleźć.Teraz autko na warsztacie bo wszystko trzeba rozebrać zeby dostac sie do głupiego oringu który przestał uszczelniac.Ehhh.A pod autkiem nie masz kałuży?

[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 18:47_________________________________________________a może cos mechanior źle zrobił przy wymianie termostatu :mysli: bo to takie dziwne ze po wymianie coś złego zaczeło sie dziac.musi być coś z tym związane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził plastikowy króciec pod czujnikiem temperatury - który pod wpływem temperatury wygina się w banan po jakimś czasie - wtedy płyn sika na okolice katalizatora. Krociec jest z tyłu silnika na wysokosci akumulatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdeczne dzieki za wszystkie rady, panowie.

Mechanik dal ciala na calej linii, zle przykrecil termostat, pokieleszowal rurke plynu(zelazna), zle ja wsadzil w kolnierz termostatu, ufff. Plyn wyciekal tylko po cisnieniem, kapal na goracy silnik i wyparowywal w sekunde, dlatego tak trudno bylo zlokalizowac, wyciek w domowych warunkach. Sam dalem rade...

Dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdeczne dzieki za wszystkie rady, panowie.

Mechanik dal ciala na calej linii, zle przykrecil termostat, pokieleszowal rurke plynu(zelazna), zle ja wsadzil w kolnierz termostatu, ufff. Plyn wyciekal tylko po cisnieniem, kapal na goracy silnik i wyparowywal w sekunde, dlatego tak trudno bylo zlokalizowac, wyciek w domowych warunkach. Sam dalem rade...

Dzieki i pozdrawiam

orientujesz się czy mechanior do wymiany termostatu zdejmował kolektor dolotowy czy dał rade wymienić tylko odkręcając alternator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwus!

Dal rade wykrecajac alter, ale jak widac z powyzszych opisow, jak mu poszlo, to juz inna historia.

Dziwie sie, bo sam odkrecilem alternator, zeby zobaczyc jak to faktycznie wyglada, i jest super dostep...Szczegolnie, gdy sie odkreci 2 ruru od gory (paliwo i woda)...

Udanej zabawy! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie :good: Czeka mnie to samo ale bez pomocy mechanika sobie poradzę :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...