leszek149 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Po odłączeniu dwóch rurek powietrznych od pompki w jednym wyjściu z pompki tym o mniejszej średnicy co idzie do klapki paliwa jest ciśnienienie i ssanie po przekręceniu kluczyka w klapie bagażnika(klapka wlewu paliwa jest blokowana i otwierana jest OK). W drugim wyjściu z pompki odpowiedzialnym za zamykanie i otwieranie drzwi (tym o większej średnicy ) nie ma ciśnienia i ssania po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy i w drzwiach pasażera i nie działa centralny zamek na wszystkich drzwiach. Czytałem wiele postów i w 80-tce też ale takiego przypadku nikt nie opisywał. Może ktoś wie co jest przyczyną a jeśli nikt mi nie podpowie to wymienię wszystkie przekaźniczki. W pompce jest również jakieś białe spore urządzonko plastikowe i może to jest jakieś przekierowanie powietrza. Jest też cewka stojąca pionowo może ona jest odpowiedzialna za przekierowanie powietrza raz na jedną rurkę raz na drugą . Czy ktoś zna tentemat i co może być przyczyną że pompka działa "połowicznie" bo ciśnienie kompresorek daje a ferryty są całe. Jak sprawdzić przekirowywanie powietrza raz na jedną rurkę(klapka paliwa) raz na drugą (drzwi) ? [br]Dopisany: 27 Luty 2010, 20:12_________________________________________________ [br]Dopisany: 27 Luty 2010, 21:44_________________________________________________Ponieważ nikt nie znał tematu to zabrałem się do rozłożenia tej pompki na czynniki pierwsze i udało się. Pompka ---------działa----------------- Oto przyczyna złego działania: w kanalikach w korpusie plastikowym czarnym pokazanym na zdjęciu były jakieś szczątkowe ilości wody tj. kilka kropel. Pomogło przedmuchanie sprężonym powietrzem z puszki kupionym w sklepie komputerowym. Ważne jest miejsce przedmuchania--koniecznie w malutki otworek na zdjęciach zaznaczony jako środkowy otwór a w nim sam koniec cieniutkiego śrubokręta.(na zdjęciu pokazane tzy miejsca więc w tym środkowym jest jeszcze ten mały otworek) Woda w tym otworze blokowała rozdział powietrza na drzwi i klapkę paliwa. Panowie może niejedna pompka z tego powodu leży dobra tylko nikt aż tak daleko nie wgłębiał się w rozbieranie na drobne elementy. Więcej wyjaśnień moę przesyłać na mailla. Skąd tam była woda dalej pozostaje zagadką . Ten samochód mam od miesiąca. [br]Dopisany: 02 Marzec 2010, 01:17_________________________________________________Na zdjęciu drucik i wykałaczka oraz oczywiście śrubokręcik pokazyją miejsca przedmuchiwania.
mech15 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Nie ma czegoś takiego jak osobne otwieranie klapki paliwa i drzwi. Wszystko zamyka się i otwiera razem
leszek149 Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 Odpowiedź dla mech15---poczytaj instrukcję obsługi Audi A4 od str 14 do 17. Poprzednią treść pisałem w trakcie i zaraz po naprawie pamiętając o tym co znacznie wcześniej czytałem na tych stronach instrukcji. Moje uszkodzenie z blokującą wodą powodowało , że pompowane powietrze zamykało i otwierało tylko klapkę paliwa. Po przeczytaniu twojej wiadomości jutro jeszcze raz dostanę się do pompki i sprawdzę to na 100% bo w mojej pompce są dwa wyjścia z powietrzem przedtem działało jedno i otwierało klapkę paliwa teraz działają oba i działa wszystko.[br]Dopisany: 04 Marzec 2010, 22:58_________________________________________________Potwierdzam , że cieńsza rurka steruje klapką paliwa i bagażnika a grubsza drzwiami. Temat można zamknąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się