wuju Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 podepne sie pod temat...bo jest podobny...Panowie jak myslicie czy wieksza felga to wiekszy przeswit karoserii od podloza i pomiedzy kolem a nadkolem?? zależy od opon, ale przy typowych auto będzie stało trochę wyżej a prześwit miedzy kołem a nadkolem będzie mniejszy [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 23:41_________________________________________________im większa felga *
Artur82 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 no to zaraz wrzuce przeliczenie :gwizdanie:[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 00:11_________________________________________________
Maciek80 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Artur już Ci pisaliśmy przecież Żeby to lepiej zobrazować poszukałem fotek B6 na dużych kołach i standardowym zawieszeniu: Widzisz jak wysoko stoją? Jak duży mają prześwit między oponą a nadkolem? Uwierz mi, że na żywo rzuca się to w oczy jeszcze bardziej. Tu nie chodzi o to, żeby auto szorowało brzuchem po asfalcie, tu chodzi o to, żeby zmniejszyć prześwit między kołem a błotnikiem. Oczywiście przy obniżaniu obie wartości się zmniejszają, zarówno prześwit między kołem a błotnikiem jak i ten między podwoziem a asfaltem. Ale to, co w największym stopniu powoduje że takie auto wygląda kiepsko, to właśnie zbyt duża odległość między szczytem opony a krawędzią błotnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się