Skocz do zawartości

wektor2121

Pasjonat
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wektor2121

Informacje

  • Imię
    Wiktor
  • Miasto
    Sandomierz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wektor2121

0

Reputacja

  1. Siema, też tak uważam, kierownice czasem mogą inaczej zachowywać się podczas spoczynku i ruchu auta tam są duże temp które mogą powodować np zacinanie się geometrii a może i z tym n18 są kłopoty auto swoje lata ma dziękuję za rady. Zrobiłem tak n18 wrócił na swoje miejsce a n75 zastąpiłem nowym tylko zmieniłem wtyczkę na prostokątną (zawór pozostał po a4 b5 ajm) wszystko wróciło do normy. Auto śmiga jak nowe Nie wiem jak to jest z n 18 czy on ma troszkę inną charakterystykę pracy,albo również zaczął kuleć bo auto przy delikatnym przyśpieszaniu prędkość około 120km/h przeładowywało.Dziękuję za pomoc pozdrawiam Witam moje działania odnośnie podmiany n75 nic nie dały turbo na stół kierownice zapieczone na maxxxxa , jak podawałem na gruszkę podciśnienie wyglądało, że wszystko gra przed demontażem. Ręcznie nie szło tego ruszyć tak było zasyfione Teraz śmiga jak miło .
  2. Witam opisze swój problem, no już po problemie, ale mam parę pytań. Auto powyżej 120 wchodziło w tryb awaryjny nawet potrafiło czeka wyrzucić na desce podpiąłem kompa wyszło przeładowanie, sztanga w turbo ładnie się wychyla więc podmieniłem zawór n 75 z zaworem od egru ,który jakiś czas temu odłączyłem komputerowo u magika i problem został rozwiązany padł zawór od turbo moje pytanie czy moge zawór od egr zostawić jako n 75 przypomnę egr jest odłączony mam jeszcze jedną opcję pozostałość po b5 ajm zakupiłem nowy zawór do b5 i mi został i czy teraz mogę go wykorzystać w b6 po podmianie wtyczki bo w b6 jest zaokrąglana a w b5 prostokątna ? Jednak się myliłem przy pedale w ziemie tzn szybkim przyśpieszeniu auto nie wpada teraz w tryb awaryjny dzieje się tak, że przy płynnym stopniowym przyśpieszeniu auto powyżej 120 km/h wpada w tryb awaryjny z butem w podłogę to nie występuje przed podmiana n75 z n 18 nawet i check engine wywalało i bez znaczenia czy szybko czy równomiernie przyśpieszałem więc różnica.Proszę o pomoc.
  3. ale jazda uszkodzone auto i podkręcają czy to może dziwić
  4. turbo przeładowuje jak na serie i to ostro a tu jest 30 km więcej niech się znawcy wypowiedzą pompki w wzorowym stanie kąt synchronizacji do delikatnej korekty może i nie konieczni.
  5. Cześć, pewnie sprawa byłaby prostsza, nie mogę otworzyć zdjęć. Przy regulacji pompek mamy osiągnąć odczuwalny opór tzn? jest to znacznie wyczuwalne i poluzować regulację pompki w moim przypadku o 180 stopni pół obrotu 1,9 tdi avf, a jak postępować w momencie gdy przy regulacji zachowujemy kolejność 1 3 4 2 i np jesteśmy na 3 pompce i przekręcimy za daleko wałem ok nie wracamy tylko znów do max momentu pompki i regulujemy pompkę nr 3. i sprawa odnośnie demontażu dźwigienek pompek trzeba je w określonym położeniu ustawić ? z góry dzięki za pomoc
  6. coś zle sprawdziłem masz racje dzieki HCF tak mam w lepce czyli wszystko gra dzieki:) niewiedziałem ze ta skrnia szła od 11-03 do 11.06r namieszałem w kryteriach w programie i zle mi wyszukało teraz juz wszystko jasne hehe dzieki wielkie i sory za problem
  7. Koledzy prośba ostatnio wymieniałem olej w skrzyni biegów i dziś tak z przez przypadek sprawdziłem w elzie ilość oleju ja wlałem aż mi sie przelało otworem wlewowym a w programie wyczytałem ze ma być 4mm plus minus 1mm ponizej dolnej krawedzi wlewu i że skrzynie nie lubią nadmiaru jak z tym jest manual
  8. Cześć, potrzebuję pomocy. Od jakiegoś czasu miałem problem z kluczykiem raz działał raz nie, chodzi o otwieranie drzwi i zamykanie. Więc postanowiłem wymienić baterię kupiłem z pewnego źródła wymieniłem a tu nic lipa, więc za kodowanie, różnie próbowałem na wiele sposobów w końcu się poddałem . Podpiąłem vaga drugi kluczyk widzi w module blokach pomiarowych 07 a w tym co baterie wymieniałem nic wiec dawaj w adaptacje blok 21 i nie widzi go na to wychodzi że nie wysyła sygnału. Proszę o radę wiem że mam dwa kluczyki jeden działa, ale ten jest w dobrym stanie i nie chce go zniszczyć a tego drugiego nie jest mi szkoda bo troszkę jest złochany . Co jeszcze przyszło mi do głowy że mój program, interfejs może nie być w stanie poradzić sobie z adaptacją kluczyka. Pilot może został w jakiś sposób uszkodzony,gdyż miał takie odchyły, raz działał a innym razem nie po przez upadki itp .Tłumaczyłem to tym iż ostatnimi czasy auto mało co wyjeżdża z garażu i się rozładowała bateria Temat do zamknięcia. Problem rozwiązany brak styku wystarczyło odgiąć blaszki
  9. Dzięki wielkie o to mi chodziło. Co do nastaw to spr. czy nie ma błędów odpalić auto włączyć klimę na auto wejść 08 kanał później w Basic S. wpisujemy 001 nr. grupy i jazda siłowniki powinny znaleźć się w pozycji 0 dobrze zrozumiałem Na dniach zaopatrzę się w odpowiednie smary i czyścidła i jazda.
  10. Witam w które to dokładnie miejsce psika się tym preparatem do czyszczenia potencjometra wiem że to jest ten niebieski element ale co jak to sam plastik czy może czegoś nie zauważyłem, jak vagiem przeprowadza się adaptację tych silniczków? Wyskakiwał mi błąd v 71 zaglądnąłem delikatnie ściereczką z benzyną ekstrakcyjną przemyłem ten potencjometr błędu nie ma ale słyszalne jest przy przekręceniu zapłonu takie mega skrzypienie buczenie tych silniczków i również po gaszeniu auta może trzeba inne miejsca przesmarować ?
  11. Również koledzy trzeba koniecznie rozpatrzyć w jaki sposób sprawdzano tą kompresję. Czy przypadkiem nie było nadal podawane paliwo i z tego takie rozbieżności ?
  12. Ok. Dziś zdemontowałem schowek pasażera w celu sprawdzenia możliwości umiejscowienia wzmacniacza, było ciężko. jedyny minus to że wzmacniacz przylega do światełka, które oświetla schowek. Odgrodziłem metalowe szyny po której biegnie napięcie do żarówki specjalna taśma, aby przypadkiem nie połączyło się z osłoną wzmacniacza. Dosyć tam ciasno szukać innego miejsca ? Te wzmacniacze bardzo się grzeją. Może koledzy macie lepsze rozwiązanie. Dodam że nie uśmiecha mi się rozpruwać całego auta żeby wzmacniacz siedział z tyłu
  13. Po schemacie ogarnąłem temat, dzięki steve69, Sam jak zwykle komplikowałem sobie życie szukając utrudnień W przyszłym tygodniu biorę się ostro za działanie jak tylko otrzymam kostki i piny do radia i wzmacniacza od kolegi z forum domin79, któremu również dużo nerwów napsułem Koledzy ciężko przepina się piny w kostkach zasilających radio? Dziękuje za pomoc
  14. Witam, nie chcę zaśmiecać forum zakładając nowy temat. Montuję radio concert II w aucie z instalacją pod standardowe radio. Chcę połączyć wzmacniacz oryginalny z radiem i napotkałem przy schemacie pinów kostki wzmacniacza takie infor że pin 1 i 3 wzmacniacza przewody liniowe audio mają być w ekranie i zauważyłem że w kostce mini iso lej 20 pinowej, przewód masowy 2 pin wzm a 3 wtyczki radia mini iso idzie dwoma kabelkami i tak samo jest przy kostce wzmacniacza o co tu chodzi? i czy te przewody audio lewy i prawy tył mają być w jednym ekranie czy osobnym a może ta masa to jest podłączenie pod ten ekran uziemienie go już zwariowałem Proszę o pomoc
  15. W sedanie masz suba w bagażniku od spodu przytwierdzony do tylnej półki wzmacniacz znajduje sie po prawej stronie bagażnika za obiciem (ukryty) A co do tych małych głośników w drzwiach to nie wiem gdyż nigdy nie rozbierałem boczków
×
×
  • Dodaj nową pozycję...