Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pomoc w sprawdzeniu N75


groszek27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wczoraj samochód stracił przyspieszenie, początkowo myślałem że to notlauf ale po zgaszeniu i odpaleniu nic sie nie poprawiło.

Rozruszałem sztange kluczem ale to pomogło na 15 sekund i od nowa brak przyspieszenia.

To raczej nie kierownice bo tu jest kompletny brak doładowania bez notlaufu.

Zrobiłem grupę 11 bs :

log11bs.jpg

Autko teraz jeździ jak bez turbo.

Sprawdziłem układ i nie ma żadnych nieszczelności a jak rozbiłem grupe 11 to sztanga ani drgneła.

Jedyny błąd to 575.

jak później chciałem sztange rozruszać to za pierwszym ruchem był taki dziwny opór jakby duże ciśnienie powietrza w gruszce blokowało ruch.

Czy to może być na 100% N75 czy sprawdzić coś jeszcze zanim wymienię?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlacz 011 BS, sciagnij wezyk z gruszki i przystaw palec - w momencie kiedy ECU ustawia wartosci na OFF wezyk powinien trzymac sie opuszka palca...

Mozesz tez podmienic z N18 na probe i zrobic logi...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 zadziała tak samo jak N75?

Ma troche inna charakterystyke ale... na próbe bedzie OK...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 na prawdę rzadko się psuje w afn zrób logi dynamiczne to coś więcej podpowiemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- uklad podcisnienia sprawdzony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to podmien N75 z N18 i wykonaj logi - 011 dyn, 010 dyn i 011 BS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi nic tu nie dają, nieszczelność musi być na wężykach podciśnienia, chyba że N75 nie dostaje sygnału sterującego, N75 można łatwo sprawdzić - wypinasz wtyczkę i łącząc piny - jeden do plusa akumulatora a drugi do masy poczujesz kliknięcia wewnątrz N75 za każdym podłączeniem tych przewodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wklej log 011 ale dynamiczny - wtedy dopiero zobaczymy jak turbo pompuje pod obciążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja cisnienia doladowania dobra.

Troche niemrawo sie zbiera sprezarka... katalizator jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja cisnienia doladowania dobra.

Troche niemrawo sie zbiera sprezarka... katalizator jest ?

Już nie ma[br]Dopisany: 08 Marzec 2010, 17:19_________________________________________________Wyrwać ją do czyszczenia kierownic? Czy może to coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrwać ją do czyszczenia kierownic? Czy może to coś innego?

nie ma takiej potrzeby, zmienna geometria działa prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...