Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Padnięta przepływka(kupie) i szarpanie


franek84

Rekomendowane odpowiedzi

witam, koledzy czy przy padniętej przepływce ma prawo silnik dziwnie i rytmicznie szarpać jadąc np.70km/h(1600obr/h z górki z lekko wciśniętym gazem??dodam że rano mam tak samo jadąc na 2-ce 1100obr/min :mysli:przepływka raczej do wymiany-VAG pokazał błąd sporadyczny przepływki (chyba 0553 o ile pamiętam)po przeczyszczeniu raz ciągnie raz lipa :wallbash: przez tydzień teraz częściej lipa :wallbash:

tylko to szarpanie mnie niepokoi ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi podczas szarpania i wrzuć do odpowiedniego działu. Wtedy się wiele wyjaśni..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi jeszcze tak bez logów czy filtr paliwa może mieć coś wspólnego z takimi objawami??nie sugerujcie się tym ale z 50 tyś mam na nim zrobione :embarrassed:wstyd mi ;([br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 20:43_________________________________________________przy -24 C odpalał lekko i ok jeździł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej tak - wymień filtr paliwa i powietrza. Nie są to duże koszty ale może się coś poprawi. 50k km na jednym filtrze paliwa to "trochę" dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie mam jak zrobić logi :confused4:

co byście sprawdzili najpierw??

Miałem tak, że podczas rozpędzania uszkodzony przepływomierz powodował szarpanie w trakcie przyspieszania na każdym biegu. Możesz odpiąć wtyczkę od przepływomierza i będziesz widział czy szarpanie ustąpiło ewentualnie podmienić od kogoś sprawny przepływomierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tyle zrobiłem a mam etke od roku a ile było wcześniej :embarrassed:, filtr powietrza wymieniam co 20tyś. autko ma 253 000 i bardzo się boje tego klina na kole pasowym bo podobno lubi w zetorze się przyciąć ;(można to wykluczyć??[br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 20:49_________________________________________________przepływke jak odepnę to taki sam muł ale nie wiem czy szarpie...tylko tak sobie myślę że może raz mierzy innym razem nie i dlatego tak jest :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wypiąć też wtyczkę od impulsatora na skrzyni biegów aby wykluczyć nastawnik pompy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze swoim męczyłem sie ze 2 lata z szarpaniem autem. Wymieniałem nastawniki, wtryski i inne rzeczy. W zeszłym tygodniu sprawdzałem kompresję na cylindrach i przy okazji stan naładowania aku. I jakież moje zdziwienie było że prawie nówka aku a tylko 8 volt trzyma a palił nie najgorzej nawet w 30 stopniowe mrozy. Szukając przyczyny zmierzyłem jakim prądem ładuje alternator i tu okazało sie że daje 18 volt. Wymieniłem alternator na dobry używkę, naładowałem aku i teraz nie szarpie. Widocznie sterownik świrował przy zbyt małym napięciu aku. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, dziś wymieniłem filtr paliwa, bez zmian a alternator miałem robiony(łożyska i czyszczenie rok temu). nic nie pomogło-w filtrze miałem o dziwo zardzewiałą wodę i trochę ropy :slina:a no i piasek :shocked:ale nie pomogło :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wypiąć też wtyczkę od impulsatora na skrzyni biegów aby wykluczyć nastawnik pompy..

Możesz coś więcej o tym napisać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelwor powtarzając przeczytane na forum słowa to w skrócie chodzi o odpięcie wtyczki od w/w impulsatora na obudowie skrzyni biegów. Jeśli podczas jazdy z odpiętą wtyczką nie będzie szarpać należy przeprowadzić czyszczenie nastawnika pompy.

836d262d53b635a5m.png <- tu masz lokalizację tej wtyczki według ETKI. Będą tam dwie wtyczki, tą dalej osadzoną należy wypiąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelwor powtarzając przeczytane na forum słowa to w skrócie chodzi o odpięcie wtyczki od w/w impulsatora na obudowie skrzyni biegów. Jeśli podczas jazdy z odpiętą wtyczką nie będzie szarpać należy przeprowadzić czyszczenie nastawnika pompy.

836d262d53b635a5m.png <- tu masz lokalizację tej wtyczki według ETKI. Będą tam dwie wtyczki, tą dalej osadzoną należy wypiąć.

Odpiąłem wtyczkę, która znajduje się dalej (niżej), szarpanie dalej było i dodatkowo doszło dodatkowe, takie cykliczne jak ruszałem, więc nie nastawnik :) Ale mam pytanie, czy po odpięciu tej kostki, przejechaniu się i podpięciu nie powinno być jakiegoś błędu na vagu? U mnie nic nie było i to mnie aż dziwi :mysli::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...