mastertroll Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Witam mam zalany modul komfortu o takim numerze 8E0 959 433J i mam pytanie c zy musi byc taki sam czy moze istnieje jakies zaminnik bo na allegro nigdzie nie moglem tego poszukac ??
wrclaguna Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 szukaj z koncowka N http://moto.allegro.pl/item932663371_komputer_modul_komfortu_audi_a4_8e0_959_433_n.html
mastertroll Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 a kolego powiedz mi jestes tego pewnien w 10000000%??
Bart-S Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Niestety Grzesiu ale nie ma gwarancji, że to to samo. Mimo, że N wg. ETKI jest zastępnikiem J wcale nie znaczy, że oba moduły obsługują to samo. W przypadku sterowników drzwi jest np. tak, że poszczególne zastępniki miały "downgrade" jeśli chodzi o funkcje. Kolego mastertroll jeśli chcesz być pewien, że będziesz miał te same funkcje co komfort J - szukaj AJ - ten obsługuje wszystko (stosowany w autach do końca czerwca 2002). Jednak równie dobrze model N również może podejść - niestety nigdze nie ma wykazu który opisywałby co obsługuje dany moduł komfortu i po części trzeba zgadywać
mastertroll Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 koledzy kupilem teraz z oznaczeniem AE bodajze i jest tak ze tylnie dzwi mi sie nie otwieraja ;/ co to moze byc bo juz na glowe dostaje
Bart-S Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Drzwi czy szyby? Sprawdziłeś kodowanie? Adaptowałeś pilota do nowego komfortu?
mastertroll Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Opublikowano 6 Marca 2010 szyby z tylu mam na korbke tzw nie chodzi otwieranie dzwi szyby chodza normlanie tylko centralka tylniego zamka nie chodzi w niedziele jade na gielde zamienic ten modul na N tak jak kolega mi doradzil , bylem w ASO i mi udzielili inf ze moze byc zamiast J : -N -AJ -AM -AG A i mam kolejne pytanie czy trzeba programowac ten modul w jakis sposob jesli tak to macie moze jakas instrukcje
Bart-S Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Nie wiem czy to od tego ale spróbuj zapiąć VAG-a - wejdź do modułu komfortu (46), następnie w adaptację (10), kanał 61 i zapisz tam wartość 1 (test/save). Sprawdź też jakie błędy zapisały się w buforze - może jednak da się uruchomić ten moduł... W przypadku korb z tyłu - zamki w tylnych drzwiach są podłączone bezpośrednio do komfortu. Możliwe, że AE ma program dla wszystkich drzwi w elektryce i nie obsługuje pinów wiązek tylnych drzwi... Sam widzisz jaka gimela z tymi sterownikami. Wydaje mi się, że skoro AJ zastąpił ostatecznie wszystkie sterowniki z tego okresu - byłby najpewniejszym wyjściem Kodowanie modułu komfortu od kolegi proton2 - kodowanie "tworzysz" dodając poszczególne opcje - dla przykładu jeśli chcesz uruchomieć funkcje 2,3 i 4 wartość kodowania to 00016. +00001 = GB-Alarm (not USA) - sam nie wiem +00002 = Confirmation Anti-Theft Warning System (Blink) - mruganie diody w drzwiach kierowcy po zamknięciu auta +00004 = Selective Central Locking (SCL) +00008 = Anti-Theft Warning System - alarm +00016 = Rear Lid Release Locking at 5 km/h - odblokowanie tylnej klapy przy 5 km/h +00032 = Central Locking at 15 km/h (or 10 mph) - zamykanie auta po przekroczeniu 15 km/h +00064 = Comfort Function via Remote Control (not USA) - sterowanie centralnym z pilota +00128 = Right Hand Drive (RHD) - ruch prawostronny +00256 = Avant - tu chyba nie trzeba tłumaczyć +00512 = Confirmation Close via Remote (1x Blink) - potwierdzenie zamknięcia kierunkami +01024 = Confirmation Anti-Theft Warning Sytem Horn Activation - potwierdzenie zamknięcia syreną alarmu (jeśli jest alarm) +02048 = Door-/Window Regulator Logic +04096 = Thatcham Anti-Theft Warning (not USA) +08192 = No Safe-Function - wyłączenie fukncji Safe +16384 = Side Windows with Insulated Glass - chyba szyby z izolacją termiczną
mastertroll Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Opublikowano 7 Marca 2010 kolego wymienilem na N i jutro zaczne dzialas bo jak to mowi moj kolega niedziela sie nie dorobisz a kolego odnosnie VAG mozesz mi polecic jakis kabelek do tego mojego B6 .Do administratora: Wiem ze nie powinienem tutaj pisac ale nie bede zakladal odzielnego watku o kablu .
Bart-S Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Aby nie robić tutaj śmietnika - info odnośnie kabla wyślę Ci na pw... Daj znać jak Ci poszło z komfortem.
mastertroll Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 wiec wymienilem na N i wszystko pieknie lata jak nalezy zostalo mi jeszcze kodowanie klucza bo mi nie chodzi z pilota ;/
domjenick Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 zostalo mi jeszcze kodowanie klucza bo mi nie chodzi z pilota w dziale "Warsztat,zrób to sam" jest film ,który nakręciłem o dopasowaniu pilotów
Bart-S Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 wiec wymienilem na N i wszystko pieknie lata jak nalezy zostalo mi jeszcze kodowanie klucza bo mi nie chodzi z pilota ;/ Świetnie :oklaski:. Jeśli chodzi o klucze - film domjenicka wszystko Ci wyjaśni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się