duffy 1 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 panowie jakie opony bede ladniej wygladaly - 215/50 czy 225/45 ?? felga 17" 8j opona nexen n3000 .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 225/45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolkov 19 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 225/45 _________________________________________________ slaweq szybszy 215 kolego na 8'' felegę naciągniesz ale będzie wyglądało beznadziejnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyger Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 na 1000 procent 225/45 jest THE BEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 a ja bym to zmieszal i kupil 215/45R17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 225/45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duffy 1 Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 panie Nowak po panu to sie akurat tego spodziewalem a ma ktos moze fote 215 na 8 calach ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 panie Nowak po panu to sie akurat tego spodziewalem :polew: bierz 225/45 rant felgi będzie lepiej chroniony niż przy 215/50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duffy 1 Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 o ranty nie chodzi, glownie chodzi o wyglad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posy 0 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Też bym był za 215/45 opona będzie fajnie naciągnięta i profil będzie się wydawał na niższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 ale wtedy całe koło będzie o prawie centymetr mniejsze niż przy 225/45R17 :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duffy 1 Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 hmm czyli podwozie o 0,5 cm blizej ziemi niby nie duzo ale i tak juz hacze o progi zwalniajace ... wiec chyba zostanie tak jak bylo 225/45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 duffy napsiz mi swoj numer na pw jesli jeszcze nie kupiles opon :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibo 1 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 o ranty nie chodzi, glownie chodzi o wyglad W takim razie 215/45/17 Mam takie u siebie ale na 7J. Na 8J będzie wyglądało lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 do normalnego samochodu to 225/45 a co za problem zalozyc opony 195/45 na felge 8" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 do normalnego samochodu to 225/45 a co za problem zalozyc opony 195/45 na felge 8" zaden tak samo jak zalozyc 205 na 10j. ale tu nie chodzi o to zeby naciagac jak najbardziej opone tylko ktore opony beda ladniej wygladaly swoja droga jednemu bardziej sie podoba normalna opona w ktorej rant chroni felge a drugiemu bardziej sie podoba cult style gdy rant chroni opone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi3000 2 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 ja bym wzial 225/45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 hmm czyli podwozie o 0,5 cm blizej ziemi niby nie duzo ale i tak juz hacze o progi zwalniajace ... wiec chyba zostanie tak jak bylo 225/45 hmm czy szerokosc opony ma wplyw na wysokosc :gwizdanie: rozkminiamy 215 a 225/45/17 czy cos pominalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 hmm czyli podwozie o 0,5 cm blizej ziemi niby nie duzo ale i tak juz hacze o progi zwalniajace ... wiec chyba zostanie tak jak bylo 225/45 hmm czy szerokosc opony ma wplyw na wysokosc :gwizdanie: rozkminiamy 215 a 225/45/17 czy cos pominalem między 215/45 a 225/45 jest prawie 10mm różnicy na wysokości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi8402 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 witam, wczoraj zarzuciłem letnie koła ( na dniach nabyte). ET jest mi nie znane ale to ori felga Audi 17". Siedzą na nich oponki 235/45.... gdzieś na forum wyczytałem to ta szerokość to max dla b5. I teraz pytanie czy aby napewno tak jest? Bo mam wrażenie ,że przód delikatnie obciera o zwrotnice :/ ..ale może to tylko wymysł mojego umysłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się