Skocz do zawartości

norbi8402

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O norbi8402

Osiągnięcia norbi8402

0

Reputacja

  1. Koledzy, od niedawna posiadam A4 z silnikiem 2.8 30V, komp pokazuje mi spalanie średnie na poziomie 20,6l/100km ...automatyczna skrzynia potrafi z rana szarpać na zimnym motorze, czy ona może być przyczyną aż tak wysokiego spalania? Czy szukać gdzie indziej przyczyny? Co do błędów w VAGu to wyrzucił jeden błąd silnika, znajomy elektromechanik zinterpretował to jako uszkodzony czujnik halla lub źle założony rozrząd może mieć o coś wspólnego ze spalaniem? Będę wdzięczy za pomoc.
  2. Panowie, mam w aucie suba bose i podpięte są do niego głośniki nokia. Jak to podłączyć do zwykłego radia jeśli jest ylko 5 nędznie wyglądających kabelków + jeden grubszy od suba???
  3. Dzisiaj byłem u panów speców od skrzyń automatycznych w Warszawie przy ul. Połczyńskiej .... co się okazało, skrzynia do remontu! Ślizga się sprzegło na 3-4 biegu. Miły pan który się przejechał autkiem krzyknął kwotę w przedziale 3500-4500 netto ;( ...twierdząc ,że jest to typowe objawy uszkodzenia skrzyni od jazdy na LPG. Zalecił abym natychmiast wymontował u najbliższego gazownika całą instalację. Co o tym wszystkim myślicie?? Czuję że trochę chcą mnie naciągnąć. Czy faktycznie nie można jeździć automatem na LPG? Dodam ,że gaz jest sekwencyjny.[br]Dopisany: 25 Maj 2010, 12:26_________________________________________________Co do gazu to dzwoniłem do ASO, stwierdzili żeby nie dać się zwariować i smiało jeździć na gazie. Ponoć w mojej skrzyni siedzi sprzęgło hydrokinetyczne i nie ma opcji aby się ślizgało...taką odpowiedź usłyszałem w ASO. Macie może namiar na jakiś sprawdzony warsztat który jest w stanie zdiagnozować prawidłowo usterkę skrzyni? Może to poprostu elektronika??
  4. Witam, mam nastepujacy problem, otoz posiadam zwykla skrzynie automat w silniku 2.8 30v. Na zimnym silniku skrzynia dziwnie sie zachowuje, przy delikatnym dotykaniu pedalu gazu wrzuca kickdowna i przy tym szarpie...po rozgrzaniu jest wszystko pieknie... od czego zaczac w szukaniu przyczyny ???
  5. Koledzy a co sadzicie o tych wahaczach http://www.allegro.pl/item1037746403_wahacze_przod_audi_a4_a6_passat_skoda_meyle_hd.html Pisza na aukcji ze sa wzmacniane.... chwyt reklamowy czy faktycznie cos w tym jest?
  6. Panowie ,a wahacze Febi są sporo słabasze od Lemów??? czytałem wiele pozytywnych oponi o wahaczach MS,firma niby niemiecka, ale sam nie wiem czy za 600PLN to będzie coś co chociaż 30k km przejedzie Nie jeżdżę dużo (max 15kkm rocznie) więc teoretycznie wywalenie 600PLN raz na dwa lata wedlug mnie jest OK.
  7. witam, z racji tego iz nie chce zasmiecac forum podlacze sie pod temat od dzis jestem posiadaczem a4 b5 w wersji s-line 2.8 30v z tego co mowil poprzedni wlasciciel z przodu sa amorki czerwone od "eski" a z tylu zwylke (tzn juz dawno sie skonczyly i telepie buda niesamowicie). Z racji tego ze felunek to 18" na profilu 40 albo jeszcze mniej (jeszcze nie zdazylem zerknac) chcialbym wymienic zawias na cos seryjnego, znacznie bardziej miekkiego. Doradzcie, jakie amory powinienem dac na przod aby daly rade z silnikiem 2.8??? czy sprezyny bede musial rowniez wymieniac? z gory dzieki za podpowiedzi.
  8. Tak zrobię w weekend. Jakieś szczególne dystanse polecacie? [br]Dopisany: 24 Marzec 2010, 23:21_________________________________________________Acha....jedna rzecz. Jeżeli dystanse to musi być przód i tył? Bo jeżeli założę tylko przód to jak to się ma potem do geometrii?
  9. witam, wczoraj zarzuciłem letnie koła ( na dniach nabyte). ET jest mi nie znane ale to ori felga Audi 17". Siedzą na nich oponki 235/45.... gdzieś na forum wyczytałem to ta szerokość to max dla b5. I teraz pytanie czy aby napewno tak jest? Bo mam wrażenie ,że przód delikatnie obciera o zwrotnice :/ ..ale może to tylko wymysł mojego umysłu
  10. Witam, chciałem powrócić do swojego problemu, opisanego na szczycie strony. Otóż w ostatnim czasie wymieniłem przypływkę, świece, kable, cewkę zapłonową,filtr powietrza i jest lepiej ,ale problem z przyspieszaniem jest nadal. Po podłączeniu VAGa nie wyrzuca żadnych błędów. Doradźcie proszę co mogłem przeoczyć? Ostanio przed wymianą cewki mechanior stwierdził ,że auto pracuje na 3 garach. Już sam nie wiem co o tym myśleć. Liczę na Wasze podpowiedzi! Pozdrawiam!
  11. Witam wszystkich! Mam pytanie odnośnie sportowych amorów i sprężyn... Czy zamontowanie tak owych ma jakiś negatywny wpływ na resztę zawieszenia tj. wahacze itp. ? Planuje nabyć takie amory które obniżają auto o 40mm i zarzucić do nich felgi 17", czy jest to dobry pomysł? Nie będzie otarć o błotniki itp? Czy jeździ ktoś z was na takiej kombinacji, i jak jest z komfortem? Dużo stracę? Będę wdzięczny za Wasze opinie...
  12. Ja z mam taki problem ze swoim silnikiem, zarówno na benzynie jak i gazie powyżej 4-5 rpm auto zamiast przyspieszać ,muli się. tak jak by traciło moc. Filtry - ok, świece, przewody- nowe! Podpinałem pod kompa - wywala jedynie sonde lambe. Czy może mieć to wpływ na brak mocy? na jałowym biegu delikatnie faluje, prawie nieodczuwalnie. Dodam jeszcze jako ciekawostkę ,że przy wymianie świec na dwóch zauważyłem żółty nalot... Macie jakieś koncepcje?
  13. Prawdopodobnie padła cewka. Brat miał ostatnio identyczne objawy jak Ty ( co prawda w megance). Wymienili mu dwie cewki i wszystko wróciło do normy!
  14. Tak podejrzewałem ,że to może być magiel...końcówki są nówki wiec to odpada. Czy coś jeszcze może być przyczyną luzów na kierownicy? Ewentualnie jakie są dodatkowe objawy padniętego magla?
  15. W zasadzie to był krótki epozod...zaczęło się w koleinie a potem na równej drodze również miało to miejsce. Po zatrzymani się, po paru chwilach przeszło. Wiedziałem że mam luzy na kierownicy ale nie sądziłem ,że coś takiego może się wydarzyć....Miałem wrażenie jak by coś się odpięło a potem wskoczyło na swoje miejsce. P.S. Końcówki drążka wymieniane tydzień temu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...