Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Chcę wymienić na miękkie i komfortowe ....


maska

Rekomendowane odpowiedzi

witam ,kupilem a4b6 w niemczek ,własciciel zalozyl felgi 17 i obnizyl zawieszenie jak dla mnie to jest za sztywne tymbardziej ze przesiadem sie z francuza i chce wymienic na jakies komfortowe czy moze ktos podpowiedziec jakich sprezyn powinienem szukac i amorków zeby było milo i miekko???

aMtAA.jpg

DPcA0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak kupiłeś od Niemca to w briefie jest wpisana zawieszka , możesz mieć zawieszenie s-line (1BE, 1BV) ,gwint lub same sprężyny obniżające więc możesz wymienić się z kimś z forum na standardowe na pewno znajdzie się chętny na zamianę :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz na wlepce w bagazniku jaka masz zawieche szukaj tego 1BE,1BV, ja mam ori sprezyny i amory 1ba wiec jak najbardziej komfortowe i z checia sie zamienie na inne

Oznaczenie zawieszenia/twardość/wysokość

1BA = standard suspension/shock absorption

1BE/1BV = sports suspension/shock absorption

1BE: - 20mm (montowane z pakietem s-line)

1BV: - 30mm (zawieszenie montowane chyba w S4)

Twardość:

1BA - miękkie - 1BE średnie - 1BV - twarde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70% to bogactwa raczej nie ma :chytry:

nowe ze sklepu mają niewiele więcej :wink4: uważam że 70 % to amorki są jak najbardziej ok :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70% to bogactwa raczej nie ma :chytry:

nowe ze sklepu mają niewiele więcej :wink4: uważam że 70 % to amorki są jak najbardziej ok :good:

zgadza się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja uważam, że 70% to gówno nie pomiar, bo badanie dotyczy amortyzacji całego auta, a nie amortyzatorów - nauczcie się Panowie w końcu tego.

JEDYNYM poprawnym badaniem samego amortyzatora jest wymontowanie go i określenie sił z jakimi działa na odrębnej maszynie a nie trzepaku na stacji diagnostycznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chetnie sie zamienie (z dopłatką) na te zawieszenie....mam seryjne 1BA a od dawna szukam czegos w twardszym stylu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JEDYNYM poprawnym badaniem samego amortyzatora jest wymontowanie go i określenie sił z jakimi działa na odrębnej maszynie a nie trzepaku na stacji diagnostycznej.

zgadzam się w 100 %, ale 70 % to naprawde dobry wynik, skoro nowe przy badaniu na stacji diagnostycznej maja niewiele wiecej nic 80 %
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamieniłem sie z kolegą z forum

szczęściarz z niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamieniłem sie z kolegą z forum

szczęściarz z niego

Niommmm duzy szczesciarz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, z racji tego iz nie chce zasmiecac forum podlacze sie pod temat :rolleyes: od dzis jestem posiadaczem a4 b5 w wersji s-line 2.8 30v :kox: z tego co mowil poprzedni wlasciciel z przodu sa amorki czerwone od "eski" a z tylu zwylke (tzn juz dawno sie skonczyly i telepie buda niesamowicie). Z racji tego ze felunek to 18" na profilu 40 albo jeszcze mniej (jeszcze nie zdazylem zerknac) chcialbym wymienic zawias na cos seryjnego, znacznie bardziej miekkiego. Doradzcie, jakie amory powinienem dac na przod aby daly rade z silnikiem 2.8??? czy sprezyny bede musial rowniez wymieniac? z gory dzieki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...