konrad0703 0 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Witam Z racji zimowego,spokojnego stylu jazdy dzisiaj chciałem przegonić turbawkę mojej niuniu i trochę byłem zaskoczony... Oczywiście na rozgrzanym silniku deptam od drugiego biegu do 4 tys,później trzeci bieg i tylko 3,5 tys obrotów i już dalej nie kręci,tak jakby był jakiś kaganiec odcinający paliwko.Oczywiście kolejne biegi powodują zwiększenie prędkości,ale nie wiem dlaczego obrotomierz jakoś tak zamilkł na tej trójeczce To normalne w AFN-ach??? Wcześniej tak starałem się nie deptać,ponieważ niedawno zmieniałem rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Podłącz vag i sprawdz błędy po ponownym odpaleniu auta tak samo się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medman 0 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Pewnie żaluzje zapiekły sie w turbinie. Przegoń furmankę z butem w podłodze. Jak nie pomoże to turbo do czyszczenie. Przydały by się logi 011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad0703 0 Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Właśnie zastanawiałem się z tą turbinką.Przez dwa miesiące jeździłem jak emeryt.Silnik nie był dobrze dogrzewany,krótkie trasy... Autko ma przejechane 135 tys -myślicie że już turbinka może być do czyszczenia??? (przebieg wiarygodny ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 konrad0703 podepnij vaga na poczatek, poszukaj na temat notlauf, tryb awaryjny ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86075 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 podepnij vaga, skasuj błąd przeładowania i od tej pory zacznij jeździć z vagiem bo ten bład będzie wracał. Turbo do czyszczenia, lub przegonienia... ale przegonienie rzadko pomaga bo znowu wyskakuje błąd przeładowania i nie pompuje. Zamuliłeś łopatki emerytowaną jazdą... Takie to te turbawki są... moja nie ma ruchomych łopatek przez co jest słabsza, ale 260tyś przejechała i dalej pompuje bez czyszczenia i rozkręcania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Z racji zimowego,spokojnego stylu jazdy zimowy styl jazdy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 No zimowy styl jazdy np mnie przez krótkie trasy i niedogrzane auto = kręcenie do około 2000 obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się