Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z obrotami i do tego kopci na wolnych


Wojtek3344

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam taki problem. Odpalam samochod jest zimny czekam az skazówka sie rószy od temperatury czyli pokazuje 62stopnie, biore na luz i zaczynam powoli dodawac gazu az osiagnie 4.500 obrotów puszczam noge z gazu i jest wszystko ok ale jesli zrobie ta czynnosc wciskaja gaz do oporu i odpuszczam samochód zaczyna na wolnych obrotach telepac silnikiem oraz strasznie zaczyna kopci, w momecie dodawania gazu coraz bardziej kopci i telepie silnikiem. Do momentu az potrzymam go np okolo 2.5 tys obrotów zaczyna sie uspokajac i przestaje kopcic, albop pomaga zgaszenie i poczekanie tak okolo 1 min i jest ok do puki znowu nie wkrece go ostro naciskajac pedal do podlogi. i tak samo jest ze czasem dobrze przyspiesza na wszystkich biegacha a czasem łapie muła. Poruszalem juz temat na forum, podcisnienia wymienione egr dzis czyscilem ale to samo nadal. Pomocy co moze byc przyczyna sprawdze chetnie kazda opcje. Aha jesli np zaczynam ruszac czyli 1 gaz w podloge i pozniej 2 to samochod sie dlawi i nie jedzie trzeba wcisnac sprzeglo dac mu gazu do okolo 2-3tys i trzymac az sie uskopokoi silnik i przestanie kopcic i pozniej zaczyna norlanie jechac do momentu az nie zacznie sie mulic ale w tedy nie kopci

Link do mijego poprzedniego postu http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t113597.0.html;highlight=afn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio to mialem przy ruszaniu z 1 biegu zamulił sie i telepał myślałem ze pasek przeskoczył na popie ) .Dojechałem do domu i zostawiłem zrezygnowany na drugi dzień odpaliłem i było wszystko ok . Byłem kiedyś w diaktroniku w raszynie i chłopaki powiedzieli żę to czeste zjawisko w AFN sztanga turbiny sie zapieka.Wypsikali poruszali i na jakiś czas spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego ale ecu nie wiem co to jest i gdzie sie znajduje

ECU to komputer sterujący twoim silnikiem i znajduje się po lewej stronie przy podszybiu pod maską w czarnej skrzynce.

Więcej nie będę się rozpisywał bo coś mi się wydaje, że pownieneś zacząć więcej czytać wstępnych info i to nie tylko w dziale diagnostyki VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...