Skocz do zawartości

Wojtek3344

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wojtek3344

Osiągnięcia Wojtek3344

0

Reputacja

  1. a to juz wiem tak sie zastanawiam czy to on bo tam tez dochodzi jakies podcisnienie, ale do srodka nie zagladalem jeszcze jak narazie samochod stoi na podwórku i pomyslalem ze trzeba sie wkoncu wziasc za niego
  2. Dzieki kolego ale ecu nie wiem co to jest i gdzie sie znajduje
  3. i jak koledzy pomoglo to czyszczenie?
  4. ciągle wyskakuje blad 519 czyli jak sie nie mylę cos z cisneinem w rurze rozgałęźnej
  5. u mnie sztanga chodzi lekko jak na odpalonym silniku podlacze podcisnienie od turbo to sztanga opada a jak podlacze to sie podnosi
  6. Witam serdecznie mam taki problem. Odpalam samochod jest zimny czekam az skazówka sie rószy od temperatury czyli pokazuje 62stopnie, biore na luz i zaczynam powoli dodawac gazu az osiagnie 4.500 obrotów puszczam noge z gazu i jest wszystko ok ale jesli zrobie ta czynnosc wciskaja gaz do oporu i odpuszczam samochód zaczyna na wolnych obrotach telepac silnikiem oraz strasznie zaczyna kopci, w momecie dodawania gazu coraz bardziej kopci i telepie silnikiem. Do momentu az potrzymam go np okolo 2.5 tys obrotów zaczyna sie uspokajac i przestaje kopcic, albop pomaga zgaszenie i poczekanie tak okolo 1 min i jest ok do puki znowu nie wkrece go ostro naciskajac pedal do podlogi. i tak samo jest ze czasem dobrze przyspiesza na wszystkich biegacha a czasem łapie muła. Poruszalem juz temat na forum, podcisnienia wymienione egr dzis czyscilem ale to samo nadal. Pomocy co moze byc przyczyna sprawdze chetnie kazda opcje. Aha jesli np zaczynam ruszac czyli 1 gaz w podloge i pozniej 2 to samochod sie dlawi i nie jedzie trzeba wcisnac sprzeglo dac mu gazu do okolo 2-3tys i trzymac az sie uskopokoi silnik i przestanie kopcic i pozniej zaczyna norlanie jechac do momentu az nie zacznie sie mulic ale w tedy nie kopci Link do mijego poprzedniego postu http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t113597.0.html;highlight=afn
  7. jak tylko bede mógl to zrobie logi a wrazie co to wiem juz u kogo kupowac
  8. no i koledzy znowu błąd 00519 i zaczol sie dlawic i odpuszczać i znowu to samo przeczyściłem ten czujnik w rurze dolotowej znowu byl w oleju wiec przedmuchalem go i co nadal nic nie pomoglo. ile może kosztować ten czujnik? i czy to pomoże ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika od diesla kolo grodziska mazowieckiego chetnie bym podjechał proszę pomocy bo juz sil mi brakuje
  9. Tak mialem takie same obawy ze sie zacinał na sekundę, ale po jakimś czasie ta sekunda asie wydluzala i wkoncu bylo tak ze powyzej 3tys nie dało sie jechać, Teraz śmiga jak głupi w porównaniu co bylo wcześniej. PS. w czym ci pomoże zaślepienie erg? a zatkać ta rurkę co szla do erg można przez wlozenie do rurki śrubki o średnicy 5mm i jak ci nie szkoda tego kawalka rurki to można śrubkę posmarować klejem i wtedy będzie na pewno szczelnie. Dajcie znac czy pomoglo.
  10. nie wiem czy N18 ale tam tez jest czujnik do ktorego podlacza sie podcisnienia i obok niego jest taki czujnik w ktory jest wpieta kostka elektryczna i zobacz czy nie jest w oleju
  11. ok jak bede mogł to zrobie zdjecie. moze tak mi si euda wytlumaczyc: jak mamy kolektor dolotowy on jest polaczony gumowym lacznikiem za taka gruba rura ona jest platikowa idzie ona miedzy silonikiem a sciana grodziowa trudno jej nie zobaczyc po otwrciu maski, i ona znowy jest pozniej laczona nastepnym zlaczem elastycznym. Czuli jak juz masz ta rure to w nia od spodu wchodzi czyjnik trzeba taka opeske zabezpieczenie wyciagnac i czyjnik mozemy wyjac dodolu i on wlasnie bym w oleju, a przy okazji posprawdzaj a najlepiej powymieniaj rurki od podcisnienia nie duzy koszt ale pewnosc ze sa juz dobre.
  12. Czyli jak znaczna to znaczy ze nie jest wszystko ok tak?
  13. a co turbo sie jeszcze przycina? od kiedy zaczelo normalnie chodzic to biegi zmieniem w granicach 3-3.5 jak przyspieszam czy mam go jeszcze bardziej kecic? ale to chyba nie ma juz sensu
  14. podcisnienie dochodzi do turbo a Map Sensora w ECU nie wiem które to jest [br]Dopisany: 28 Styczeń 2010, 12:25_________________________________________________Witam chyba udalo mi sie uporac z moim problemem :>. na dole wkleja nowe logi prosze o analize mam nadzieje ze dobrze je wykonalem jeden to powinien byc od turbo czyli ustawilem na 011 a drugi na 003 prosze o podpisanie do którego nalezy komentarz. ten powinien byc od turbo ten drugi powinien byc od przeplywki A teraz do tego co prawdopodobie sprawialo problem, wymieniłem podcisnienia od turbo do N75 i nadal bylo to samo wiec ide dalej przy G71 tez wymienilem oprucz dwóch jeden o srednicy 3mm ten co idzie rurka na podszybie po stronie kierowcy do takiej skrzynki zamknietej na srubki, a drugi o srednicy 5mm, i przy okazji wymontowalem czujnik który jest w tej plastikowej rurce dolotowej ona jest polaczona z dolotem na dwoch grubych łacznikach i owy czujnik jest wkladany od spodu i po wyciagnieciu jego okazalo sie ze jest w oleju wiec przedmuchalem go wytarlem szmatka i zmontowalem wszystko tak jak bylo, przejechalem sie i wyskoczyl blad wiec go skasowalem z mysla kurcze to nie to pozostaje czyszczenie turbo ale no wlasnie jade a samochod przyspiesza i sie nie dlawi, pomyslalem nie mozliwe biore kompa a tu bledów nie wykryto wiec postanowilem zrobic loga czy napewno jest wszystko ok. Dziekuje wszystkim którzy pomagali mi usunac problem oraz mam nadzieje ze komus sie przyda moja wypowiedz z niecierpliwoscia czekam na wypowiedzi na temat logów Pozdrawiam
  15. W twojej okolicy to nie wiem ale w mojej czyli w grodzisku mazowieckim jest firma "JANKES" gosciu jest naprawde dobry juz przyciemnial mi i moim kolega szyby w chyba 8 samochodach i jego polecam nawet jak ktos mi powie taniej to zawsze pojade do niego warsztat znajduje sie na ulicy 3maja tylko nie wiem ile
×
×
  • Dodaj nową pozycję...