Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z przyśpieszaniem -log do analizy :)


Wojtek3344

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie moj problem jest taki ze wyskakuje mi blad 00519 i po jego skasowaniu znowy sie pokazuje, byl jeszcze 00575 ale udalo mi sie go skasowac. nie potrafie wkleic logow a z drugiej strony nie wiem czy dobrze je wykonalem. Podcisnienia wymienilem dzis, a samochod po wcisnieciu gazu do dech na 3 biegu tak przy 3000obr na chwile si emuli pozniej jest ok i zachwile to samo prz 3500 i tak od 4000 sie wkreca dobrze i za chwile koniec:( a co do opcji szukaj to ona mi nie dziala bo po wpisaniu poszukiwanego slowa i kliknieciu opcji szukaj nic sie nie dzieje:( jesli bylby ktos chetny to mu wysle na emaila to co mi sie udalo zapisac z tych logow a sztanga porusza sie bez problemu, Jak odlaczylem podcisnienie na zapalonym silniku to sztanga opada i podnosi sie po podlaczeniu jego. pozdrawiam i czekam na pomoc Silnik 1.9 tdi 110km rok 1996 nie wiem czy wpisalem tez dobre oznaczenie w tytule

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że sztanga podnosi sie i opada to nie świadczy że jest ok - powinna się przesuwać o jakieś 2cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale jak podlaczony jest wezyk to jest sztanga idzie do góry a jak odlaczylem podcisnienie to odrazu spada w dół jak znowy podlacze to do góry, i sie zastanawiam czy ten n75 nie jest uszkodzony ze caly czas daje podcisnienie jak juz mialem go na wieszku to jak wdmuchiwalem mu powietrze przez rurki to przechodzilo czyli jak by byl caly czas otwarty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działający link na filmik jak sprawdzić turbawkę:

http://rapidshare.de/files/38658431/Audi_-_Zrob_to_sam_-_VAG-_lmm_i_turbo.wmv.html

a co do tego zaworku to podciśnienie czyli sprawdź co bedzie jak zaciągniesz powietrza :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to przykładowa tabelka, która jest zamieszczona w dziale: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

poczytaj sobie ten dział i bedziesz dokłanie i powoli i bedziesz wiedział jak to wykonać a przy okazji pare innych na pewno fajnych rzeczy się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzilbym jeszcze czujnik cisnienia doladowania, mam wrazenie ze skoki cisnienia, jakie obserwujemy w logach, sa troche trudne do osiagniecia w rzeczywistosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_blad_519_co_to_moze_byc-t57072.0.html;msg612462;topicseen;highlight,00519#msg6124 tu masz coś podobnego dwie rzeczy turbina do czyszczenia lub wąż ciśnieniowy który idzie do ECU lub czujnik G71 ale on podobno rzadko się psuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 99 % nie jest to czujnik .. dla pewnosci zrob 011 BS

wyglada ze turbo sie przycina ... sprawdz tez podcisnienia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podciśnienia wymienilmem wszystkie nawet ten od egr, oraz przy okazji przelewowe bo były mokre, nawet potrzylem na rurę która doprowadza powietrze od intercolera do silnika taka pogieta gumowa czy niejest peknieta i i nawet teraz wyskakuje mi błąd 00519 ale juz nie ma 00575 dziś jeszcze raz podleczę go i zobaczymy czy jakieś nowe bledły są sztanga chodzi lekko, ja podejrzewam ze możę to być jednak ten czujnik przy chodnicy od podciśnienia czyli ten n75 jeśli dobrze mówie i jak bede mial możliwość zrobię jeszcze raz log jak mi mi na to warunki pozwolą :) bo samemu to trochę ciężko :) PS. Jak sie robi 011BS?[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 18:29_________________________________________________Dzis robilem znowy skan i i powstaly nowe bledy jeden to 00575 drugi to 17978 ni trzeci 00519 ;( :wallbash: zatanawiam sie co teraz zrobic moze jest ktos z okolicy Milanówka Warszawa który pomógł by mi zanalizowanie tej usterki, gdzie szukac przyczyny.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached

00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

Possible Symptoms

Sudden complete loss of Power

Reduced Power

Possible Causes

Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Pressure Unit for Turbo Charger defective

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

Check Hoses

Check Pressure Unit for Turbo Charger

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check Basic Setting > MVB 011

00519 P0106 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71

00519 P0107 Czujnik MAP – niskie napięcie – G71

00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem też problem z tymi wężykami podciśnieniowymi, a dokładnie to jeden wężyk nie był dziurawy a przeginał sie i blokował dojście podciśnienia do wysterowania ale jak sprawdzałeś wężyki to pewnie nie to.

Po logach dziwne rzeczy widać - raz przeładowanie a raz za mało ciśnienia.

Jeżeli turbinka chodzi łagodnie i wykonuje pełny ruch to pozostaje jeszcze ten n75 lub czujnik przy ecu (a sprawdź jeszcze przy okazji czy przewód i wtyczka przy n75 są ok - mało prawdopodobne ale nic nie stracisz jak sprawdzisz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...