misiekboss90 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Witam ! W mojej A4 B5 lifting mam silnik 1.9TDi AHH 90KM i ciekawi mnie, czym tak naprawdę różni się ten silnik od tego 110 konnego... czy różni się samym programem ? a może wtryski ? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł mi tą różnicę jakoś konkretnie przedstawić pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 z najważniejszych gratów to AHH wtryski 0,165mm - AFN/AVG wtryski 0,205mm AHH pompa tzw. 11 - AFN/AVG pompa tzw. 10 no i rózne softy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekboss90 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Dziękuję za szybką i konkretną odpowiedź pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja77 1 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 silnik AHH ma turbo ze zmienną geometrią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 silnik AHH ma turbo ze zmienną geometrią A AFN nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 silnik AHH ma turbo ze zmienną geometrią A AFN nie?? też... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy1989 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Sorki za odświeżenie ale który bardziej polecacie? bo mam dylemat jakiego szukać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jak chcesz później coś modzić to AHH bo masz w gratisie już pompę 11 i potencjał jest duży, zmieniasz wtryski na 216 robisz soft i masz około 140-150 KM a jak wsadzisz większe turbo to może być i 170-180 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Sorki za odświeżenie ale który bardziej polecacie? bo mam dylemat jakiego szukać... AHH tylko i wylacznie. a to niby czemu? jak nie chce modzic to afn lepszy bo wiecej koni. w ahh to tylko pompa lepsza. pozatym jak chce wiecej koni niz 150 to i tak trzeba oprocz wtryskow i turba, fmic robic, bo fabryczny intercooler nie daje rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 w afnie zrobisz soft i Ci pewnie wystarczy... a w ahh wtryski+soft, zeby to jakos jezdzilo. wybor prosty, AFN jedynie. Nie kazdy robi turbo rakiete, zwlaszcza ze to pewnie oska bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy1989 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Generalnie chciałbym wyciągnąć z silnika jakieś 130KM więcej nie potrzebuje dla mojej wygody. Chodzi o to co wyjdzie tańszym kosztem, już pomijając to że AFNy są troche droższe jeśli chodzi o koszt samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinamm1 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 W AFN zrobisz tylko soft i będziesz miał ok 140KM W AHH zrobisz soft+wtryski (0.205 lub 0.216) i będziesz miał ponad 140KM Wtryski używane 0.205 to koszt ok 350zł Nowe Końcówki Wtryskiwaczy 0.216 koszt ok 1000zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Bierz ten który bedzie w lepszym stanie bo jak sie zamkniesz w poszukiwaniu tylko jednego silnika to troche czasu Ci sie zejdzie :gwizdanie: Jak nie chcesz bardzo inwestowac w moc to AFN bedzie lepszym rozwiazaniem, dołozysz tysiaka na soft i juz bedzie przyjemniej jeżdził, a w przypadku AHH bedzie trzeba 2tys wyłozyć tyle że będzie to bardziej odczuwalne w uzyskanej mocy co za tym pójdzie ze będziesz musiał myśłeć o sprzęgle jak kupisz juz po jakimś przebiegu to autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się