chrapusta 1 Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 witam. jedna z rur gumowych za turbiną - ta wyginana w kształcie podwójnego S miała dziure na 3 palce jak kupiłem auto - tymczasowo "załatałem" było OK, nie syczało już powietrze z prawej strony, ale zaczęło syczeć z lewej, wymieniłem w końcu tą rurę na nową i dalej mi syczy z lewej strony - gdzies jakby w okolicy intercoolera może wyżej - gdzie z okolicy komputera.słychać to niestety tylko jak mocno przyspieszam, i nie ma za bardzo jak sprawdzić na postoju dokładnie gdzie to jest. po wymianie i wcześniej ząłataniu dziury wzrst mocy był niesamowity. teraz też nie narzekam na moc, ale dalej to syczenie - gdzieś sp***rza powietrze, sprawdzałem wszystkie rury,te plastikowe na górze za silnikiem, gumowe - te wielkie średnice - nie mam pojęcia gdzie może być nieszczelność. mechanik podobno sprawdzał rurę dolotową do intercoolera - sam nie widziałem - nie wiem, a może to jakaś dziura w intercoolerze? ktoś miał coś podobnego? gdzie szukać przyczyn? VAG pokazał coś takiego, ale to jeszcze przed wymianą tej rury na nową (błędy na silniku): 00575 Intake Manifold Preasure, 17-10 Control Difference- Intermittent - oraz 01237 - Fuel Cut Off Valve (N109) 04-00 - Mecanical Malfunction. prosze o pomoc - dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 9 Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 nic oprocz ponownego pomacania rur gumowych nie moge Ci doradzic .... 575 to słyny bład zwiazany z doładowanie (jezeli jeszcze masz nieszczelnosc to bedzie wyskakiwal) ,chyba ze masz jeszcze jakies inne dolegliwosci w furmance ... drugi bład N109 (zawór odcinajacy paliwko) - pewnie masz jakies zabezpieczenie (alarm itp podłączone pod 109-tke ) p.s zrob logi dynamiczne . Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Dokładnie sprawdź rury i połączenia. Ewentualnie przemyj benzynką estrakcyjną i sprawdzaj co jakiś czas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StoRK 0 Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 moze poprostu to rurbinka syczy jak dasz jej baty !!! bo przeciez jak osiaga najwyzszy moment to jest slyszalny "syk". pozdro StoRK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lepi Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 U mnie tak też syczało i w miarę dodawania gazu i obrotów ten syk też przyśpieszał - okazało się że jeden z wtrysków mi przepuszczał więc go wykręciłem, przeczyściłem, wkręciłem z powrotem i już jest ok. Nie czy to będzie to ale sprawdzić nie zaszkodzi, poznasz to po okopconym miejscu dookoła wtrysku - POWODZENIA Link to comment Share on other sites More sharing options...
boseron 2 Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 sciąg dolną osłonę silnika i wymacaj dolot do IC , bezproblemowo sie tam dostaniesz,dociągnij wszystkie opaski moze gdzies ci przepuszcza, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now