Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Problem z powietrzem


chrapusta
 Share

Recommended Posts

witam. jedna z rur gumowych za turbiną - ta wyginana w kształcie podwójnego S miała dziure na 3 palce jak kupiłem auto - tymczasowo "załatałem" było OK, nie syczało już powietrze z prawej strony, ale zaczęło syczeć z lewej, wymieniłem w końcu tą rurę na nową i dalej mi syczy z lewej strony - gdzies jakby w okolicy intercoolera może wyżej - gdzie z okolicy komputera.słychać to niestety tylko jak mocno przyspieszam, i nie ma za bardzo jak sprawdzić na postoju dokładnie gdzie to jest. po wymianie i wcześniej ząłataniu dziury wzrst mocy był niesamowity. teraz też nie narzekam na moc, ale dalej to syczenie - gdzieś sp***rza powietrze, sprawdzałem wszystkie rury,te plastikowe na górze za silnikiem, gumowe - te wielkie średnice - nie mam pojęcia gdzie może być nieszczelność. mechanik podobno sprawdzał rurę dolotową do intercoolera - sam nie widziałem - nie wiem, a może to jakaś dziura w intercoolerze? ktoś miał coś podobnego? gdzie szukać przyczyn? VAG pokazał coś takiego, ale to jeszcze przed wymianą tej rury na nową (błędy na silniku): 00575 Intake Manifold Preasure, 17-10 Control Difference- Intermittent - oraz 01237 - Fuel Cut Off Valve (N109) 04-00 - Mecanical Malfunction. prosze o pomoc - dzięki

Link to comment
Share on other sites

nic oprocz ponownego pomacania rur gumowych nie moge Ci doradzic .... :rolleyes:

575 to słyny bład zwiazany z doładowanie (jezeli jeszcze masz nieszczelnosc to bedzie wyskakiwal) ,chyba ze masz jeszcze jakies inne dolegliwosci w furmance ... ;)

drugi bład N109 (zawór odcinajacy paliwko) - pewnie masz jakies zabezpieczenie (alarm itp podłączone pod 109-tke )

p.s zrob logi dynamiczne .

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie sprawdź rury i połączenia. Ewentualnie przemyj benzynką estrakcyjną i sprawdzaj co jakiś czas.

Link to comment
Share on other sites

moze poprostu to rurbinka syczy jak dasz jej baty :bicz2:!!! bo przeciez jak osiaga najwyzszy moment to jest slyszalny "syk".

pozdro StoRK

Link to comment
Share on other sites

U mnie tak też syczało i w miarę dodawania gazu i obrotów ten syk też przyśpieszał - okazało się że jeden z wtrysków mi przepuszczał więc go wykręciłem, przeczyściłem, wkręciłem z powrotem i już jest ok. Nie czy to będzie to ale sprawdzić nie zaszkodzi, poznasz to po okopconym miejscu dookoła wtrysku - POWODZENIA :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

sciąg dolną osłonę silnika i wymacaj dolot do IC , bezproblemowo sie tam dostaniesz,dociągnij wszystkie opaski moze gdzies ci przepuszcza,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...