Skocz do zawartości
IGNOROWANY

b2 quattro V8 - filmik st. 22


sokolnh

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem żadnym ekspertem w dziedzinie konstrukcji wydechów do wolnossaków, ale proponowałbym dać na wydech rury tej samej średnicy które są w oryginale, a tłumiki zastąpić przelotowymi, tak chyba będzie najbezpieczniej. Wiem.... wiem, to pewnie kłóci się z teorią tuningu żeby dawać rury tej samej średnicy :gwizdanie: Mam już pewne przejścia z jednym wydechem w wolnossaku gdzie stykło wyciąć tłumik środkowy i wstawić prostą rurę tej samej średnicy i po tym zabiegu auto już mniej stabilnie pracowało na wolnych obrotach. Nie znaczy to, że tak musi być też u ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że w serii są dwie rury biegnące od kolektorów do końcowych

u mnie będzie jedna, więc nie wiem jak się ma do siebie

skoro seria to powiedzmy 50 mm, razy 2 czyli niby 100 mm powinna mieć jedna rura, ale to się tak na pewno nie liczy

myślę że 70 mm będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczysz jak wjedziesz kiedy na rolki, jak poskładasz auto. Jak moc będzie w normie to będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, pewnie chodzi jak smok ;-) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jednym tłumiku głośny jak ja pierd..le

ale to na hali, zobaczymy na świeżym powietrzy,

jeszcze sporo pierdółek zostało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kiedy ją będzie można podziwiać ;-) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jednym tłumiku głośny jak ja pierd..le

ale to na hali, zobaczymy na świeżym powietrzy,

jeszcze sporo pierdółek zostało

Pieski ocenią :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czekam z niecierpliwością ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech by Artur z QS

p1000433.jpg

p1000436e.jpg

rozwiązanie z puszczeniem paska bez kompresora klimy

p1000439k.jpg

miejsce między silnikiem a wentylatorami ( jeszcze węży nie ma )

p1000446f.jpg

dyfer z torsenem z V8

p1000456lc.jpg

it's alive :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale będzie :kox: :kox: :kox: :kox:

Szkoda że nie jedziesz nią do BT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no no ;-) mógłbyś mi przybliżyć mniej więcej koszt budowy takiej zabawki po ukończeniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no no ;-) mógłbyś mi przybliżyć mniej więcej koszt budowy takiej zabawki po ukończeniu ?

nie ma problemu

zależy co chcesz robić z autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw trzeba kupić ;-) zastanawiam się tylko czy B2 i pełna modernizacja, od zawiasu, hamulców, silnika itp, czy na początek nie kupić B3 2.3 20V i mieć na własne zabawy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz zbędne 30-40 tys na budowę to bierz B2

jak dla zabawy na początek b3 20v będzie git :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko zawsze można zakupić B2 i poczekać z remontem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można,

ale łatwiej znajdzie b3 20v quattro niż b2 quattro

i taniej :decayed:

tu jest b2 na sprzedaż

http://moto.allegro.pl/audi-80-quattro-b2-i1524810310.html[br]Dopisany: 23 Marzec 2011, 20:25_________________________________________________oczywiście fajnie jakbyś kupił

w Krakowie jest już z 7 B2 quattro

za niedługo można spoty robić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...